• jos79

Nakenfoto

Frågan har varit uppe tidigare tror jag men jag skulle ändå vilja veta.
    Vi fotar en hel del naket både när vi har sex och typ på semestrar, duschen osv.
    Har väl gissningsvis ett par tusen foton främst på mig.
    Min gubbe går igång på det ordentligt men jag bryr mig inte så mycket om jag ska vara ärlig.
    Han gillar ju det så självklart får han ta så mycket kort han vill.
    Frågan är vad han ska ha alla korten till bara?
    Hur har ni andra det, fotar ni mycket naket?
    Jag tror att dom flesta fotar eller åtminstone har fotat varandra nakna någon gång men jag kan ha fel.
    Ni som fotar sådana kort vad har ni dom till? Framkallar ni dom? Publicerar ni dom på nätet? Visar ni era vänner?

Ha det bra!         

• Svar på tråden Nakenfoto
  • teknikfreak

Jag har aldrig blivit fotad, är alldeles för pryd för det Flört Näe, frågan har aldrig varit uppe och jag vet helt ärligt inte om jag skulle våga. Har några halvklädda bilder som jag själv har tagit här på nätet och där har jag varit rätt noga att man inte ska kunna känna igen mig och jag vet inte om jag någonsin skulle kunna lita på att någon annan skulle vara lika noga.  

Vad jag säger och vad folk hör är sällan samma sak!
  • Etrangere
    jos79 skrev 2012-04-24 13:20:32 följande:
    Frågan har varit uppe tidigare tror jag men jag skulle ändå vilja veta.
    Vi fotar en hel del naket både när vi har sex och typ på semestrar, duschen osv.
    Har väl gissningsvis ett par tusen foton främst på mig.
    Min gubbe går igång på det ordentligt men jag bryr mig inte så mycket om jag ska vara ärlig.
    Han gillar ju det så självklart får han ta så mycket kort han vill.
    Frågan är vad han ska ha alla korten till bara?
    Hur har ni andra det, fotar ni mycket naket?
    Jag tror att dom flesta fotar eller åtminstone har fotat varandra nakna någon gång men jag kan ha fel.
    Ni som fotar sådana kort vad har ni dom till? Framkallar ni dom? Publicerar ni dom på nätet? Visar ni era vänner?

Ha det bra!         

Du kan väl dela med dig lite då...
  • teknikfreak
    jos79 skrev 2012-04-24 13:20:32 följande:

Ha det bra!         
    Bara en sak till... Visar era vänner? Skrattande Ha ha, jag som får försvara mig för att jag _pratar_ sex med mina vänner, visa bild på det? Never Tyst
    Vad jag säger och vad folk hör är sällan samma sak!
  • Khaleesi

Har aldrig haft något intresse av att fota någon av oss naken. Jag förstår inte poängen. Möjligen att det kunde ha varit aktuellt om någon av oss jobbade på annan ort och vi var ifrån varandra långa perioder, men definitivt inte annars. Förmodligen inte ens då.

Dagens språktips - DE kan bytas ut mot VI, och DEM kan bytas ut mot OSS. Lycka till!
  • jos79
    Etrangere skrev 2012-04-24 13:26:55 följande:

Du kan väl dela med dig lite då...

Ha ha nej du dom ligger bra på vår hårddisk.
  • jos79
    teknikfreak skrev 2012-04-24 13:28:03 följande:
    Bara en sak till... Visar era vänner? Skrattande Ha ha, jag som får försvara mig för att jag _pratar_ sex med mina vänner, visa bild på det? Never Tyst

Min gubbe visade något enstaka kort för en kompis av misstag sa han men jag är tveksam.
    Han fick sig en ordentlig utskällning så det händer nog inte igen. 
  • Etrangere
    jos79 skrev 2012-04-24 13:39:04 följande:

Attans...
  • Anonym

Var lite försiktig. Se till att det finns bilder där ni är nakna bägge två och som du har kontroll över.
    Man vet aldrig vad som händer i framtiden. förhållanden tar ibland slut och det är tyvärr inte ovanligt med män som hämnas med att visa upp eller lägga ut bilder på sina x. Alltid bra att ha en hållhake i dessa fall. Han måste veta att börjar det dycka upp bilder på konstiga ställen eller att dom visas på ett sätt som du inte gillar så finns det bilder som han inte vill skall visas.  

• jos79
    Anonym skrev 2012-04-24 13:47:14 följande:
    Var lite försiktig. Se till att det finns bilder där ni är nakna bägge två och som du har kontroll över.
    Man vet aldrig vad som händer i framtiden. förhållanden tar ibland slut och det är tyvärr inte ovanligt med män som hämnas med att visa upp eller lägga ut bilder på sina x. Alltid bra att ha en hållhake i dessa fall. Han måste veta att börjar det dycka upp bilder på konstiga ställen eller att dom visas på ett sätt som du inte gillar så finns det bilder som han inte vill skall visas.  

Ja du har en bra poäng där.
  • wiwi

det är inte all tjejer som har fin kropp att fotografera den.
    du har en fin kropp o det däfför gillar du det.

• Meddelande borttaget
  • Obsidian

Jag har väldigt många olika lättklädda-, fetisch- och nakenfotografier med mig själv som motiv. Och hela tanken bakom det är att jag ska ha en vägg med bara inramade svartvita fotografier på en vägg inne i sovrummet. Det kommer bli min lilla "ego-vägg". Dessa bilder är sådana som jag fotat själv.

Min partner har fått se ett flertal bilder. I julas gjorde jag en egen liten "kalender" till honom med en ny bild för varje dag. (Och givetvis har jag även bilder på honom) Sen någon månad tillbaka har vi faktiskt börjat filma lite av det som sker i sängkammaren. Men det är ju inget som vänner får se.

• jos79
    Obsidian skrev 2012-04-24 21:08:58 följande:
    Jag har väldigt många olika lättklädda-, fetisch- och nakenfotografier med mig själv som motiv. Och hela tanken bakom det är att jag ska ha en vägg med bara inramade svartvita fotografier på en vägg inne i sovrummet. Det kommer bli min lilla "ego-vägg". Dessa bilder är sådana som jag fotat själv.

Min partner har fått se ett flertal bilder. I julas gjorde jag en egen liten "kalender" till honom med en ny bild för varje dag. (Och givetvis har jag även bilder på honom) Sen någon månad tillbaka har vi faktiskt börjat filma lite av det som sker i sängkammaren. Men det är ju inget som vänner får se.

Vi har bara små filmsnuttar men det känns ok, han gillar mest att fota mig.
    Visar ni kort för vänner? 
  • jos79

En fråga till. Vågar man framkalla nakenfoton i butik?
    Tänkte på om personalen kollar på korten eller om det går per automatik. 

• Anonym
    jos79 skrev 2012-04-27 15:19:09 följande:
    En fråga till. Vågar man framkalla nakenfoton i butik?
    Tänkte på om personalen kollar på korten eller om det går per automatik. 
    Jag gjorde det vid något tillfälle, och visst stod de och kikade...
  • Obsidian
    jos79 skrev 2012-04-25 20:04:55 följande:
    Vi har bara små filmsnuttar men det känns ok, han gillar mest att fota mig.
    Visar ni kort för vänner? 
    Dock finns det  ännu bara rörliga bilder med oss båda. Men Det är tänkt att vi ska ha en fotografering i mitt sovrum någon gång. Ska bara hänga upp den nya svarta kristallkronan också för att öka på den lyxiga känslan. Och jag tror själv att det skulle kunna bli riktigt snygga svartvita bilder. Blir antagligen ett litet "fetisch-tema".

Jag har visat vänner och min mor ett par bilder utav den mer sensuella sorten. Just för att få en åsikt då jag planerar att ha några riktigt snygga bilder på en vägg i sovrummet. Men jag har givetvis aldrig visat något där min partner är med. Utan bara bilder där jag själv stått modell.
  • Ermenegildo
    jos79 skrev 2012-04-24 13:39:04 följande:
    Tror du ja...
  • jos79
    Ermenegildo skrev 2012-04-27 17:55:00 följande:
    Tror du ja...

Ha ha va?
Svar på tråden Nakenfoto