• linalina

Någon som kan baka en superfin tårta i Västmanland?

Letar efter någon som kan tänka sig att baka en tårta till våran sons 2-års kalas! Har gått igenom ett okänt antal sidor, men dessvärre så verkar dessa magnifika tårtbakare befinna sig i både Umeå och Malmö, men ingen i Västerås..

Finns det någon där ute som kan hjälpa mig? Tipsa om någon kanske?

• Svar på tråden Någon som kan baka en superfin tårta i Västmanland?
  • L1ber

Vad ska det vara för tårta och var bor du lite mer exakt?

• L1ber

Västerås såg jag nu. Läste fel

• linalina

Det jag är ute efter är en tårta Med fåret shaun på helst gjord på sugar paste, så den blir lite mer rolig att titta på :) jag har checkat på konditorierna i stan, men de gör mest vanliga tårtor tyvärr!

• Solaika

Jag bakar på beställning.. Men det beror på när din son fyller om jag hinner eftersom jag ev behöver beställa hem saker för att uppfylla dina önskningar. Jag bor i Tillberga utanför Västerås. Du kan kika på www.vastergardsgerbiler.se för mer bilder. Maila gärna.

Kom och gå en mil i mina mockasiner, innan du bedömer vem jag är.
  • Vaja
    linalina skrev 2012-04-24 13:50:19 följande:
    Letar efter någon som kan tänka sig att baka en tårta till våran sons 2-års kalas! Har gått igenom ett okänt antal sidor, men dessvärre så verkar dessa magnifika tårtbakare befinna sig i både Umeå och Malmö, men ingen i Västerås..

Finns det någon där ute som kan hjälpa mig? Tipsa om någon kanske?

Jag bor i Bro ca 7 mil utanför Västerås. Dock tar det ca 45-60min enkel väg.
    Jag gör tårtor på beställning.

Kolla in min blogg: www.tartexperten.se för tidigare tårtor jag gjort.   
  • stormfågel

Vilka fina och roliga tårtor Solaika! Knasigast var urologtårtan!
    (Hur kommer det sig att du har så många med sjukvårds/sjukhustema? *jättenyfiken*) 

• Placebo
    linalina skrev 2012-04-24 17:38:46 följande:
    Det jag är ute efter är en tårta Med fåret shaun på helst gjord på sugar paste, så den blir lite mer rolig att titta på :) jag har checkat på konditorierna i stan, men de gör mest vanliga tårtor tyvärr!

Det skulle Amanda fixa lätt som en plätt. Hon bor här i Västerås också. =)
  • Solaika

Stormfågel; Tack så mycket Jag jobbar som sjuksköterska o många tårtor är ju till jobbet

• linalina

Tack för era svar! :) Jag är lite seg på att kolla familjeliv, men jag ska titta in på era sidor och kika lite :)

• Jennla

Himmelska bakverk på Facebook, hon bor i Västerås och är jätte duktig :)

Svar på tråden Någon som kan baka en superfin tårta i Västmanland?