• Liten latte

Ska inte CSN stå med i deklarationen?

Jag pluggar och får både bidrag och lån från CSN. Men ska inte det stå med i deklarationen?

Har googlat lite, och det verkar ju som att det inte ska det enligt vissa forum.. Men vill ändå försäkra mig om att det är så!  

• Svar på tråden Ska inte CSN stå med i deklarationen?
  • Salsan

Det stämmer, CSN-lånen ska inte vara med i deklarationen. Den räntan är inte avdragsgill.

• Minne00

Nje , <csn står inte med i deklaratinone, taralr av erfatent få jag är överlåtelsemottgagar e i en BFF och ofta måste fråga hur våra nya läghenterinnhevara tänket finanister hyran...

Dumt tycker jag, CSN borde stå med!  

Dyslektiker men reumatism som gör att fingarna linte lyder, hoppas att ni förstår trots alla stavfel och konstigterer!
  • Ebba Caroline
    Minne00 skrev 2012-04-24 21:31:10 följande:
    Nje , <csn står inte med i deklaratinone, taralr av erfatent få jag är överlåtelsemottgagar e i en BFF och ofta måste fråga hur våra nya läghenterinnhevara tänket finanister hyran...

Dumt tycker jag, CSN borde stå med!  

Varför ska CSN stå med, det är ju ingen lön eller inkomst så sätt.
    Blanda INTE ihop min personlighet med min attityd. Min person - det är vem JAG är. Min attityd beror på vem DU är!
  • Elaifiknow
    Ebba Caroline skrev 2012-04-25 14:03:05 följande:
    Varför ska CSN stå med, det är ju ingen lön eller inkomst så sätt.
    Hon kanske tänkte på ränteutgifter?

Men det stämmer att CSN inte ska stå med.
  • Ebba Caroline
    Elaifiknow skrev 2012-04-25 15:04:27 följande:
    Hon kanske tänkte på ränteutgifter?

Men det stämmer att CSN inte ska stå med.

CSN är inte avdragsgill på räntan.
    Blanda INTE ihop min personlighet med min attityd. Min person - det är vem JAG är. Min attityd beror på vem DU är!
  • Elaifiknow
    Ebba Caroline skrev 2012-04-25 15:05:08 följande:
    CSN är inte avdragsgill på räntan.