• Majja10

Söker någon partysugen ny vän

Ensamstående mamma till flicka på nio år skickar en konstg förfrågan om någon där ute i stockholm är som jag?

Ensamstående eller ej spelar ingen roll..

Min grej är att jag fick barn först av alla i mitt tjejgäng,och nu är faktiskt alla av fem gravida och jag är singel och vill ut å ha kul men har faktiskt ingen alls att umgås med på det sättet längre.

Visst är det jätte kul att träffa mina gamla vänner och gör det ofta,men ingen att ha helgskoj med.

Gör ett försök å se om någon kanske nappar?

• Svar på tråden Söker någon partysugen ny vän
  • majsan21

Hej majja 10! Jag är en mamma till två pojkar, en på 6 år och en på 3 år. Jag som du söker "partyvänner". Jag och barnens pappa håller på att separera och jag söker någon att ha kul med på helgerna. Dessvärre bor jag i Uppsala, men det är ju inte så långt bort. Var i Sthlm bor du? Hör gärna av dej!

• london75

Hej, jag letar också efter nya gå ut vänner...har nästan bara par vänner som inte är alls sugna på att gå:) Jag har två små pojkar 4 och 7 och separerade för ett år sedan. Fika på stan, pubkväll eller danskväll...är öppen för allt kul!

• Majja10

Jippi va kul!:) Skickar meddelande!

• Majja10

Någon som har lust att gå ut ikväll??

• Nennan83

Jag e oxå sugen på att hitta nya partysugna vänner.

Bor söder om stan. Är ensam med en liten på 2 år och saknar vänner som vill gå ut....

• kattpojken

Hörde jag efterfest?

• vildovacker1

Hej, vilken bra tråd. Har en dotter på 10 mån och ska precis separera. Alla mina vänner är oxå gravida. Har ni varit ut något? Hur gamla är ni i tråden. Jag fyller 31 i sommar :)

Svar på tråden Söker någon partysugen ny vän