• Epic Fail

Världens vackraste kvinna!

Beyoncé utsedd till världens vackraste

Beyonce.

Beyoncé ÄR världens vackraste.

Då passar stjärnan på att avslöja sitt skönhetsknep.

– Jag känner mig vackrare än någonsin.

Musikdrottningen Beyoncé är världens vackraste kvinna.

Det slår People magazine fast i sin årliga skönhetsrankning

Priserna har regnat över giganten, men det största priset är dottern Blue Ivy som föddes i januari.

– Hon är det sötaste som finns, säger stjärnan till People.

”Vackrare än någonsin”

Beyoncé delar gärna med sig av sitt skönhetsknep: en niomånaderskur som naturligare än någonsin.

– Jag känner mig vackrare än någonsin efter att jag fått barn, säger hon till People.

– Jag har aldrig känt en sådan koppling till någon och en sådan mening med livet. Ordet kärlek betyder så mycket mer nu.

Det är skönt att se att en sund, normalviktig och nybliven mamma vann priset Dessutom så älskar jag hennes musik då hon sjunger om bra och vettiga saker! En bra förebild helt enkelt. Och jag har alltid tyckt att hon är världens vackraste så det här var kul att se! Lite feel-good-känsla över det här

Läs hela listan här:

www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article14733908.ab

• Svar på tråden Världens vackraste kvinna!
  • Epic Fail
    sallybuse skrev 2012-04-26 09:45:30 följande:
    Hon är ju söt.Men inte den vackraste kvinnan tyckte jag.
    Okej vem tycker du är det då? Av kändisar då så man vet vem det är hehe.
  • feliis

Rätt fånig utmärkelse men visst är hon jättevacker och visst var det trevligt att en person med fler egenskaper än size zero, klippkort hos plastikkirurgen eller rik släkt "vann". Hurra.

• Frontline

Hade hon haft munnen stängd så hade hon sett bättre ut, på den bilden ser hon ju ut att kunna svälja det mesta..

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Epic Fail
    feliis skrev 2012-04-26 09:53:56 följande:

Rätt fånig utmärkelse men visst är hon jättevacker och visst var det trevligt att en person med fler egenskaper än size zero, klippkort hos plastikkirurgen eller rik släkt "vann". Hurra.

Ja det är väl lite fånigt kanske men som du säger, kul att se att någon mer "vanlig" vann. Speciellt nu när hon har blivit mamma ganska nyligen. Tydligen hennes bästa skönhetstips. Låter sunt tycker jag
  • Epic Fail
    Frontline skrev 2012-04-26 09:55:40 följande:
    Hade hon haft munnen stängd så hade hon sett bättre ut, på den bilden ser hon ju ut att kunna svälja det mesta..
    Haha ja jag tog den bilden som fanns i artikeln men en snabb googling på Beyonce så ser hon ju skiiitsnygg ut på de flesta bilder

www.google.se/search&cp=4&gs_id=1b&xhr=t&q=beyonce&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&biw=1280&bih=707&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=YwCZT5ymIaeL4gSwm4nFBg
  • LiveHappy
    sallybuse skrev 2012-04-26 09:45:30 följande:
    Hon är ju söt.Men inte den vackraste kvinnan tyckte jag.
    Håller med. Finns många sötare/snyggare/vackrare än alla dom som var med där på aftonbladet. Men visst, hon är söt, snygg och vacker.. men inte VÄRLDENS vackraste.
  • Epic Fail
    LiveHappy skrev 2012-04-26 12:27:02 följande:
    Håller med. Finns många sötare/snyggare/vackrare än alla dom som var med där på aftonbladet. Men visst, hon är söt, snygg och vacker.. men inte VÄRLDENS vackraste.
    Okej alla kan ju inte tycka lika men vem tycker du är världens vackraste då?
  • LiveHappy
    Epic Fail skrev 2012-04-26 13:00:18 följande:
    Okej alla kan ju inte tycka lika men vem tycker du är världens vackraste då?
    Kan jag inte säga, men EN av de vackraste är Mila Kunis. Perfekt utssende enligt mig. Skulle kunna göra vad som helst för att få se ut som henne.
Svar på tråden Världens vackraste kvinna!