När syntes det på er att ni var gravida?
Som rubriken tyder, när syndes det att ni var gravida. Är i vecka 17+2 och tycker fortfarande inte att det syns. Jag vill ju berätta för alla.... Tacksam för svar!
Som rubriken tyder, när syndes det att ni var gravida. Är i vecka 17+2 och tycker fortfarande inte att det syns. Jag vill ju berätta för alla.... Tacksam för svar!
Har en bild i mitt galleri i mappen Viktminskning, den bild som är tagen i profil. Där är jag gravid i v15-16. Nu är jag i v18 och fått mer gravidmage.
Jag är i v 18 och tycker inte att det syns alls, visst har jag fått lite mage - men det ser mer ut som att jag är svullen pga ätit för mycket. Längtar tills det syns! :)
jag är i vecka 17+5 och nu bröjar det synas på kvällarna. Stor skillnad på dag och kväll. Men ser egentligen mest fetare ut. Fast ett tips är att gå fram emot spegeln, eller titta på kort som tagits omedvetet. JAg blev paff när jag såg gravid ut;)
typ vecka 19 med första barnet
med andra barnet hade jag svårt att dölja graviditeten i vecka 12
Jag är i v17 med första barnet och fick första frågan nu i veckan om jag var gravid från en som såg det bara på magen! Jag själv anser att det har synts längre... Men jag är kort, 158 cm, och smal så det syns kanske tidigare på mig...
Är i v 9 och är redan svullen och bullig om magen. Men det döljs med bylsiga kläder. Många av mina kompisar som varit gravida och haft liknande kroppstyp som jag har det synts bra på i v 13-14 :)
Beror på hur livmodern är placerad, hur starka mahmuskler man har, om bebben ligger långt i ryggen osv. Längtar tills det syns ordentligt! Så jag inte bara känner mig FET.
Jag är i vecka 12 och på mig syns det om man vet om det annars kan man tro att jag blivit lite rund om magen^^ dock är jag också ganska liten.. :)
kika mitt galleri där ser du alla mina tre graviditeter
Har lagt upp magbilder i bloggen, (www.majbebis08.blogg.se) nu i vecka 23 med tredje barnet tycker jag att det börjar synas. Berättade för några kollegor på jobbet igår och de var helt i chock haha, men tänker man inte på det så kanske det inte är lika synligt kanske... Jag håller inte riktigt med haha ,)
började synas för mig redan i v 13 :) Första barnet :)
Jag var tidig med alla mina barn, v.8 med första, i v.6 med andra och tredje (då var magen så stor att folk började fråga!)
V 24..
vecka 13 var jag tvungen att inhandla första mammabyxorna då jag inte kunde ha annat än mjukisbyxor från egen garderob.... men i vecka 15 utanpå kläderna... de tyckte jag var lite skönt eftersom ja inte e direkt smal sedan innan, hade känts lite tråkigt o se lite småfet ut till vecka 20...
Började synas i vecka 14. Köpte mamma kläder runt vecka 15-16. Går in i vecka 18 nu.
Första barnet syndes i v 20, andra barnet v15 tredje barnet v20 och fjärde barnet jag väntar nu i vecka 26.
Trodde att de skulle börja synas v 24 men samma dag gick magen ner igen är nu i vecka 28.. Och jag har en liten kula