• Anonym (drained)

Är ihop med en vampyr (på riktigt)

Jag är en tjej som är tillsammans med en manlig vampyr. Jag har träffat honom i precis 3 månader idag och min värld har verkligen blivit omskakad.

Vet att många här inte kommer tro på mig. Men ni som gör det, hur skulle ni gjort i min sits? Jag vet verkligen inte vad jag ska ta mig till längre för finns ingen IRL jag kan prata med om det här...mina vänner och min familj vet såklart ingenting. Det känns farligt. Men jag gillar honom verkligen och han får mig att känna mig trygg.

Skulle ni vågat berättat det för nån annan? Vill inte bli klassad som galen...

• Svar på tråden Är ihop med en vampyr (på riktigt)
  • Ebba Caroline

Jag tycker det är intressasnt hur man kan vara ihop med en mytologisk varelse/hittepåperson/vampyr och faktiskt vara så korkad att man tror på det?!

Blanda INTE ihop min personlighet med min attityd. Min person - det är vem JAG är. Min attityd beror på vem DU är!
  • linamums

Jag känner oxå en vampyr . Dom finns men inget jag känner jag behöver övertyga folk om för vampyrerna själva vill inte att deras existens ska vara öppen för alla . Det är dom som gjort så att i stort sett ingen tror på vampyrer dom vill ha det så . *min* vampyr räddade mig från att dö . Jag var ute en sen kväll och gick över en bro i den stad jag bor kollade ner över vattnet och på något sätt föll jag över. Jag ramla ner men kände plötsligt en sån harmoni overklighetskänsla och samtidigt ett par armar runt mig . Jag kollade in i dom blåaste ögon där var han min vampyr han hade fångat upp mig i luften och fört mig till marken igen . Ja han svävade . Han är blond långt hår blå ögon . Han har faktist annan klädstil än dessa vanliga killar .kläder från förr kan man säga . Han föddes år 1810 blev vampyr 1843. Ser själv hur det ser ut det jag skrivit ingen kommer tro det men räcker att jag vet!:) min värld har fått en helt annan mening nu . Dom är hemliga av sig vampyrer men för inget jag berättar om honom här för ingen tror på sådant förutom dom som har en vampyr i sitt liv . Det är en blessing att vara en av dom få människor som får veta om deras existens . Vampyren jag känner har Inge vampyr tänder förens han ska dricka blod eller förens han blir sugen så att säga .

• drained
    Kickiliisa skrev 2012-04-29 19:11:57 följande:
    Skulle du själv vilja bli vampyr om du fick möjlighet, drained?
    Nej, absolut inte om du frågar mig idag. Jag har alldeles för mycket annat i mitt liv att tänka på...att vara tillsammans med en vampyr är nog mycket för mig just nu. Hade du velat bli det om du varit i mina skor? Nyfiken.
    TobiasSC skrev 2012-04-29 19:17:05 följande:
    Fascinerande tråd. Vad skulle du säga är det bästa med att vara ihop med en vampyr? Vad skulle du göra om han gjorde slut?
    Det bästa. Oj. Allt. Allt i mitt liv har blivit förstärkt. Även oro och rädslor men de positiva känslorna väger hela tiden över. Om han gjorde slut med mig idag skulle jag bli...jag kan inte föreställa mig det om jag ska vara ärlig. När han är runt mig känner jag mig hel. Han kompletterar mig och jag honom. Skulle känna mig tom om han försvann. Kan inte säga hur jag skulle reagera i det scenariot.
    MoonlightRose skrev 2012-04-29 19:22:27 följande:
    för övrigt vore det intressant att få veta mer om deras regler?
    Tänker du inom nåt speciellt område eller bara allmänt? Just det där med att skydda sig själv, mig och andra vampyrer är såklart det viktigaste för honom. Det är nåt som allt annat måste byggas på vilket jag såklart respekterar. :)
  • Ebba Caroline
    linamums skrev 2012-04-29 19:40:32 följande:
    Jag känner oxå en vampyr . Dom finns men inget jag känner jag behöver övertyga folk om för vampyrerna själva vill inte att deras existens ska vara öppen för alla . Det är dom som gjort så att i stort sett ingen tror på vampyrer dom vill ha det så . *min* vampyr räddade mig från att dö . Jag var ute en sen kväll och gick över en bro i den stad jag bor kollade ner över vattnet och på något sätt föll jag över. Jag ramla ner men kände plötsligt en sån harmoni overklighetskänsla och samtidigt ett par armar runt mig . Jag kollade in i dom blåaste ögon där var han min vampyr han hade fångat upp mig i luften och fört mig till marken igen . Ja han svävade . Han är blond långt hår blå ögon . Han har faktist annan klädstil än dessa vanliga killar .kläder från förr kan man säga . Han föddes år 1810 blev vampyr 1843. Ser själv hur det ser ut det jag skrivit ingen kommer tro det men räcker att jag vet!:) min värld har fått en helt annan mening nu . Dom är hemliga av sig vampyrer men för inget jag berättar om honom här för ingen tror på sådant förutom dom som har en vampyr i sitt liv . Det är en blessing att vara en av dom få människor som får veta om deras existens . Vampyren jag känner har Inge vampyr tänder förens han ska dricka blod eller förens han blir sugen så att säga .

Finns många killar som använder "kläder från förr"
    Blanda INTE ihop min personlighet med min attityd. Min person - det är vem JAG är. Min attityd beror på vem DU är!
  • Dorian Ertymexx
    Krambjörn skrev 2012-04-29 18:12:54 följande:
    TS din vampyr kille har ju rymt från en mottagning fattar du väl?

Få vampyrtänder kan man få av att slipa sina tänder, lätt 

Indeed. Träffade en gothtjej för en massa år sedan som gjort just sådant. Hon gillade också att bitas tills det blödde, vilket jag inte tyckte var så charmerande.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Dorian Ertymexx
    Ebba Caroline skrev 2012-04-29 19:46:30 följande:

Japp. De kallas "liveare". Glad
  • Ebba Caroline

jag är hellre ihop med en levande kille än en levande död... Känns inte så kul att vara ihop med en död.

• MoonlightRose
    drained skrev 2012-04-29 19:45:24 följande:
    Nej, absolut inte om du frågar mig idag. Jag har alldeles för mycket annat i mitt liv att tänka på...att vara tillsammans med en vampyr är nog mycket för mig just nu. Hade du velat bli det om du varit i mina skor? Nyfiken.

Det bästa. Oj. Allt. Allt i mitt liv har blivit förstärkt. Även oro och rädslor men de positiva känslorna väger hela tiden över. Om han gjorde slut med mig idag skulle jag bli...jag kan inte föreställa mig det om jag ska vara ärlig. När han är runt mig känner jag mig hel. Han kompletterar mig och jag honom. Skulle känna mig tom om han försvann. Kan inte säga hur jag skulle reagera i det scenariot.

Tänker du inom nåt speciellt område eller bara allmänt? Just det där med att skydda sig själv, mig och andra vampyrer är såklart det viktigaste för honom. Det är nåt som allt annat måste byggas på vilket jag såklart respekterar. :)
    ungefär, vilka regler som han måste följa.  
  • Dorian Ertymexx
    Ebba Caroline skrev 2012-04-29 19:49:51 följande:
    jag är hellre ihop med en levande kille än en levande död... Känns inte så kul att vara ihop med en död.

Nekrofili är inte mysigare bara för att liket rör på sig...
  • linamums

Jojo men jag beskrev bara hur han såg ut

Ebba Caroline skrev 2012-04-29 19:46:30 följande:

Svar på tråden Är ihop med en vampyr (på riktigt)