• Anonym (drained)

Är ihop med en vampyr (på riktigt)

Jag är en tjej som är tillsammans med en manlig vampyr. Jag har träffat honom i precis 3 månader idag och min värld har verkligen blivit omskakad.

Vet att många här inte kommer tro på mig. Men ni som gör det, hur skulle ni gjort i min sits? Jag vet verkligen inte vad jag ska ta mig till längre för finns ingen IRL jag kan prata med om det här...mina vänner och min familj vet såklart ingenting. Det känns farligt. Men jag gillar honom verkligen och han får mig att känna mig trygg.

Skulle ni vågat berättat det för nån annan? Vill inte bli klassad som galen...

• Svar på tråden Är ihop med en vampyr (på riktigt)
  • Anonym (Spännande)

Du säger att han verkar väldigt gammal..men ser han ung ut ändå då eller??
    Hur "fick" han dig?

• splink

Men alltså, jag har inte varit med så många vampyrer så jag är lite dåligt insatt. Men om han suger blod på dig, blir inte du också vampyr då?

• cannafever

Han måste verkligen älska dig när du har mens

• Hon den där

vilken underbar tråd, bara detta som fattades på FL

• Anonym (drained)
    Anonym (Spännande) skrev 2012-04-28 09:40:57 följande:
    Du säger att han verkar väldigt gammal..men ser han ung ut ändå då eller??
    Hur "fick" han dig?
    Mm han är cirka 25-30 i utseendet. Ser väldigt bra ut.
    Sättet han "fick" mjg på vill jag inte gå in på för mycket i detalj. Det är lite av en ritual kan man säga. Han valde mig iallafall och inte tvärtom.
    splink skrev 2012-04-28 09:42:02 följande:
    Men alltså, jag har inte varit med så många vampyrer så jag är lite dåligt insatt. Men om han suger blod på dig, blir inte du också vampyr då?
    Nej om jag ska bli vampyr till exempel måste jag dricka hans blod...
  • Anonym

Du måste se till att du får i dig järntillskott så att du inte får järnbrist, helst järntabletter.

• Miot
    Anonym (drained) skrev 2012-04-28 09:48:28 följande:
    Mm han är cirka 25-30 i utseendet. Ser väldigt bra ut.

Sättet han "fick" mjg på vill jag inte gå in på för mycket i detalj. Det är lite av en ritual kan man säga. Han valde mig iallafall och inte tvärtom.Nej om jag ska bli vampyr till exempel måste jag dricka hans blod...

Nej nu blir det fel för mig här. I alla vampyrfilmer jag har sett räcker det med att vampyrerna biter människorna för att människorna i sin tur ska bli vampyrer. Har vampyrer blod öht?
  • splink

Men vad är problemet egentligen då? Det är väl asgött att ha honom till pojkvän. Tänk, han kommer aldrig dö ifrån dig! tryggt! Han borde väl ha en hel del pengar med tanke på hur länge han kunnat spara och utbilda sig också?
    Att han suger lite blod när du sover vänjer du dig vid. Det kunde varit värre, tänk om han snarkade eller nåt?!

Svar på tråden Är ihop med en vampyr (på riktigt)