• Anonym (drained)

Är ihop med en vampyr (på riktigt)

Jag är en tjej som är tillsammans med en manlig vampyr. Jag har träffat honom i precis 3 månader idag och min värld har verkligen blivit omskakad.

Vet att många här inte kommer tro på mig. Men ni som gör det, hur skulle ni gjort i min sits? Jag vet verkligen inte vad jag ska ta mig till längre för finns ingen IRL jag kan prata med om det här...mina vänner och min familj vet såklart ingenting. Det känns farligt. Men jag gillar honom verkligen och han får mig att känna mig trygg.

Skulle ni vågat berättat det för nån annan? Vill inte bli klassad som galen...

• Svar på tråden Är ihop med en vampyr (på riktigt)
  • Alshain
    Hemlig100 skrev 2013-07-14 03:27:37 följande:
    Har hon ens bevis på hon hop med en vampyr nää det har hon inte då ljuger hon
    Har du inte bevis för att Gud finns så finns han inte? Så fungerar det inte. Gud är en väldigt närvarande kraft hos oss alla och Jesus din personliga frälsare. Allt behöver inte bevis, tro är starkare.  

Sedan gillar jag inte alls det här pratet om vampyrer och andra mörka varelser, de finns inte, och om de gör det så är de inte goda. 
  • Siilje
    Kaffekopp skrev 2012-04-28 09:03:25 följande:
    Min hemlige älskare är en varulv... Han är underbar, det är bara det att han har en ful ovana att nosa mig i rumpan och så fäller han så hemskt ibland. Funderar på att dumpa honom för det är så jobbigt att dammsuga hela tiden när han har varit på besök =(

Ge inte upp på honom, du kan ju alltid träna honom igg! :-P Mitt råd är att köpa sig en pälsborste.
  • Aniiee
    Alshain skrev 2013-07-15 07:00:36 följande:
    Har du inte bevis för att Gud finns så finns han inte? Så fungerar det inte. Gud är en väldigt närvarande kraft hos oss alla och Jesus din personliga frälsare. Allt behöver inte bevis, tro är starkare.  

Sedan gillar jag inte alls det här pratet om vampyrer och andra mörka varelser, de finns inte, och om de gör det så är de inte goda. 
    Så bara goda icke-becisbara figurer finns, men onda icke-bevisbara figurer finns inte? Eller förstod jag dig fel nu?
    Yaoi is the opiate of the fangirls
  • Thef

Jasså? Kan du då fråga honom varför dom är så jävla fega? Istället för massa blickar & skit, kan dom ju fan göra något åt faktumet när en människa vet om att dom existerar. Eller? ;) såå vad, kommer han förvandla dig nu eller? Hm. Grattis. Antar jag.

• JonteTheSon

OHH :D skulle gärna träffa honom :D älskar vampyrer! önskar att min ''tjej'' var en vampyr :D

• Vampire Girl

Seriöst en vampyr. Om det här är sant svara mig då, hur blir man en vampyr och om du verkligen är ihop med en så kan du be honom göra mig till en vampyr. Snälla jag skulle göra allt för att få bli en vampyr och då menar jag allting. Snälla igen, skulle gärna vara du. Det är faktiskt ungefär som Twilight. 

Svar på tråden Är ihop med en vampyr (på riktigt)