Anonym (Deo) skrev 2012-04-29 15:40:32 följande:
Använder mig av apotekets bats deo efter att jag hört att den ska b´vara bra.
behöver köpa någon mer för att variera mig då jag hört att det är bra att byta föra tt inte kroppen ska sluta ta emot deo på ett bra sätt- sen om det verkligen fungerar så eller inte har jag ingen aning om
är mest lukten jag vill ha bort, använder absolut torr ibland men tycker jag luktar illa väldigt snabbt.
mina vänner säger att de aldrig kännt att jag uktar illa, så kan vara att jag är överkänslig men vill iaf inte riskera det.
Jag varierar mellan två deodoranter av just den anledningen som du skriver. Kroppen vänjer sig annars vid deon och så funkar det inte. Jag använder Rexona Maximum protection och barnängen extra torr. De tycker jag absolut är de bästa. På helgen om jag bara ska gå hemma så väljer någon annan sort för att inte bli immun mot de två som jag älskar. Jag använder även absolut torr då och då, speciellt under sommaren.
Anonym skrev 2012-04-29 15:54:39 följande:
Har sett en reklam om Rexona maximum som ska vara så bra. Tror inte att den kommit ut i butik ännu(har inte hittat den), men tänker ge den en chans så fort jag hittar den!
Jag bor i stockholm. Här har den funnits på Åhlens City i något år men jag köper den även på Ica Kvantum så den verkar bli vanligare nu.