• Anonym (BusigtPar)

Besöka porrbio el liknande som par?

Är det någon som testat att tex gå på en porrbio och ha sex med varandra där andra ser på eller kanske tom att man bjuder in någon att deltaga? Brukar väl mest vara män som har sex med män som går på såna ställen. Vet inte om det är väldigt udda att göra det som par.

Jag och min sambo är lite sugna på att göra det. Vanlig swinger klubb är kanske ett bättre alternativ men det känns lite mer kinky och förbjudet att göra något sådant tex på en porrbio. Vore lite upphetsande att ha män som står och tittar på och onanerar (och är det någon fräsch kille kanske man låter honom vara med)

Någon som testat (berätta gärna vart)?

• Svar på tråden Besöka porrbio el liknande som par?
  • Anonym (Runk)

Jag vet ett ställe i Skåne där det händer grejer. Har sett par ha sex där och även en del där många män varit på en och samma kvinna. Dock är det ganska sällan tjejer eller par är där. Mest män som suger runkar varandra.

• Anonym

Har tyvärr inga tips att komma med men var bara tvungen att säga att det är ett scenario jag också brukar fantisera om. Så, om det är ngn som har erfarenhet, tell me more!

• Anonym
    Anonym (Runk) skrev 2012-04-30 11:43:17 följande:
    Jag vet ett ställe i Skåne där det händer grejer. Har sett par ha sex där och även en del där många män varit på en och samma kvinna. Dock är det ganska sällan tjejer eller par är där. Mest män som suger runkar varandra.
    Kosmos hbg eller Taboo Malmö möjligtvis?

Har tänkt samma tanke som TS, men nackdelen är att den typen av ställen känns minst sagt lite sunkiga. Fast det gör det hela lite mer kinky iof .
  • Hama3

Hursomhelst är det ju en skön fantasi ;) oavsett om man gör det eller inte

• kire

Ja, det har förverkligats, fast utan att någon annan än jag fick ta på henne, bara se, ett ställe i Sthlm, Haga, inte en renodlad porrbio utan ett ställe dit det också går en del bögar, transor och par. Lite mer open-minded folk helt enkelt. Sammanfattningsvis, hon blev uppvisad, munknullad, knullad (bara av mig) och sedan lagd på rygg inför allas blickar medan jag beordrade henne att smeka sig själv. Och det gjorde hon. Med min kuk i munnen kom hon inför blickarna på ett antal runkande män och två par. En fantasi som förverkligades och hon blev nöjd, minst sagt...

• Anonym
    kire skrev 2012-04-30 20:04:50 följande:
    Ja, det har förverkligats, fast utan att någon annan än jag fick ta på henne, bara se, ett ställe i Sthlm, Haga, inte en renodlad porrbio utan ett ställe dit det också går en del bögar, transor och par. Lite mer open-minded folk helt enkelt. Sammanfattningsvis, hon blev uppvisad, munknullad, knullad (bara av mig) och sedan lagd på rygg inför allas blickar medan jag beordrade henne att smeka sig själv. Och det gjorde hon. Med min kuk i munnen kom hon inför blickarna på ett antal runkande män och två par. En fantasi som förverkligades och hon blev nöjd, minst sagt...
    Lät väldigt trevligt
  • Anonym (tjej)
    kire skrev 2012-04-30 20:04:50 följande:
    Finns det verkligen kvinnor som låter sig bli förnedrad på det sättet? Låter som en manlig sexfantasi och inget annat.
  • kire
    Anonym (tjej) skrev 2012-04-30 20:16:52 följande:
    Finns det verkligen kvinnor som låter sig bli förnedrad på det sättet? Låter som en manlig sexfantasi och inget annat.
    Finns det kvinnor som är så trångsynta som du? Kan ju chockera dig ännu mer genom att berätta att hon är gift men inte med mig. Och att hennes man sen fick höra henne berätta vad hon varit med om, medan hon satt grensle över hans ansikte och blev slickad.
  • Hama3
    kire skrev 2012-04-30 20:26:18 följande:
    Finns det kvinnor som är så trångsynta som du? Kan ju chockera dig ännu mer genom att berätta att hon är gift men inte med mig. Och att hennes man sen fick höra henne berätta vad hon varit med om, medan hon satt grensle över hans ansikte och blev slickad.

Ja, det är väl helt underbart att få leva ut sina fantasier irl ! Vill verkligen, men lite si och så med modet....än...

• MOE

Vi har besökt några olika ställen och alltid blir det en liten svans av olika män med stirrrig blick. Förutom på Söders basement då det bara var några i hela lokalen. Beroende på hur man är lagd kan det vara svårt att få till stämningen med en flock ståendes intill för att få se någonting så vi brukar uppsöka något rum eller del av rum som är avdelad, då kan man bli mer intim och ha koll på vem som är med i leken. Efteråt ser alla väldigt glada ut och önskar oss åter

Det på Haga låter intressant med en säng som publiken kan samlas runt och se hur man njuter av skön sex...... Kyss

besök på porrbio
  • parpar

Det tycker vi med värkar vara spännande .   Berätta om ni gör det .

• Zarch
    parpar skrev 2015-06-24 08:55:41 följande:

Det tycker vi med värkar vara spännande .   Berätta om ni gör det .

Har ni värkar kanske det är dags att åka in på BB.

Aldrig hört talas om porrbio för par, men tror att vi skippar det. Trevligare att kolla på sånt på tumanhand utan publik.
  • Anonym (pullan)

Vi har aldrig varit på porrbio men vi älskar att gå på bio och tafsa och fingra på varandra i mörkret. Jag kan få riktiga orgasmer av hans fingrar där... Jag brukar inte ha någon större behållning av filmen men älskar att bli pullad ute bland andra...

• Rikard

Intressant information. Visste inte ens att det fortfarande fanns porrbio. Dessutom på Haga i Stockholm. Det är ju ett slott och en park. Det trodde jag inte om Victoria och Daniel, men jag har haft fel om folks sexuella frimodighet förr.

• Anonym (Hej)

På Haga vido funkar det bara du är så ok så du kan hålla tomtarna din kvinna inte vill ha något att göra med hålls borta .

Svar på tråden Besöka porrbio el liknande som par?