• Karo77

Pigmentfläckar i ansiktet!!

Nar jag vantade min son sa fick jag jattemorka pigment flackar i pannan och under ogonen. Mina forsvann helt efter ça 2 ar. Jag forsatte vara ute i solen med vanlig solkram och solbrannan har jamnt ut sig. Nu ar jag gravid igen och den har gangen anvander jag en kram NO SUN!!! Faktor 50 ar inte tillrackligt starkt!!! Jag bor i frankrike och sommaren har ju borjat har och har inga flackar annu

• Karo77
    Golddigga skrev 2012-05-01 20:59:29 följande:
    Men finns det med högre solskydd??

Ja har i frankrike har vi total solskydd( 100) i kosmetik affarer. Min heter NO SUN institut ESTHEDERM PARIS. Vêt inte om det fins i sverige men det tror jag nog. Kramen ar vit och tjockare sa Man. Satter ett tunt lager. Huden far en blek farg sa lite puder och blush sa Blir det bra hop pas du hittar i sverige! Lycka till
  • Karo77
    Karo77 skrev 2012-05-01 23:23:37 följande:
    Ja har i frankrike har vi total solskydd( 100) i kosmetik affarer. Min heter NO SUN institut ESTHEDERM PARIS. Vêt inte om det fins i sverige men det tror jag nog. Kramen ar vit och tjockare sa Man. Satter ett tunt lager. Huden far en blek farg sa lite puder och blush sa Blir det bra hop pas du hittar i sverige! Lycka till

Insatt: denna kram ar (water And sweat resistant)!!!!
  • Karo77
    Insatt skrev 2012-05-01 23:27:27 följande:
    Finns den i Sverige? Låter ju underbart!

Jag skrev namnet och market sa ni kan kolla upp det.
Svar på tråden Pigmentfläckar i ansiktet!!