• Anonym

Är män i kostym sexigt?

Tycker du att män i kostym är attraktivt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-01 22:24
    Okej, för att tråden ska bli lite mer givande vill jag att ni skriver vad det är som är så sexigt med kostymen, eller varför ni inte attraheras av det.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är män i kostym sexigt?
  • lotten77

Japp men då måste det var en som sitter riktigt riktigt bra vilket oftast betyder riktigt dyr. Min favvo just nu är den där snyggingen i Suits, han som är "partner", mycket het!

Fast lika snyggt som det är med välsittande kostym lika gräsligt är det med en fult sittande kostym på någon som inte gillar att ha det på sig och som bara ser obekväm ut (dessa personer väljer också av någon jäkla anledning alltid typ två stl för stor kostym och ser ut som de ska konfirmeras iChat lånat sin pappas kostym )

• katalysator

Ja, jag tycker överlag att det är snyggt med män som är uppklädda och välklädda. Sen om det är en snygg kostym, en ball uniform eller bara väl valda vardagskläder är lite struntsamma. Det är helhetsintrycket som gör grejen, och att det känns lite finare och mer genomtänkt än bara jeans och t-shirt. 

• mrsStatham

Det beror helt på.
    Det är sexigt om man kan bära upp den.
    Extremt ohett om den sitter dåligt, självförtroendet inte finns, har gympaskor till, gräslig skjorta etc etc 

Bara två saker är oändliga
  • Anonym
    katalysator skrev 2012-05-01 22:31:10 följande:
    Ja, jag tycker överlag att det är snyggt med män som är uppklädda och välklädda. Sen om det är en snygg kostym, en ball uniform eller bara väl valda vardagskläder är lite struntsamma. Det är helhetsintrycket som gör grejen, och att det känns lite finare och mer genomtänkt än bara jeans och t-shirt. 
    Okej, betyder det att du kan bli kåt av en kille i kostym?
  • Anna Paulita

Det är jättesexigt! Det är stiligt med män som klär sig bra helt enkelt. Och jag inbillar mig att en man i kostym har uppnått ett visst jobb och då kanske en viss utbildning och förhoppningsvis har det hjärnan på rätt ställe då också. Och det gillar ag mycket. :D

• katalysator
    Anonym skrev 2012-05-01 22:41:16 följande:
    Okej, betyder det att du kan bli kåt av en kille i kostym?
    Jag blir inte kåt bara av att se en random kille i kostym, nej. Men en attraktiv kille i snygg kostym? Absolut. Å andra sidan har jag blivit kåt på killar i sunkig morgonrock också, så det säger ju inte så mycket om hur sex funkar i verkligheten...
  • Anonym
    Anna Paulita skrev 2012-05-01 22:56:18 följande:
    Det är jättesexigt! Det är stiligt med män som klär sig bra helt enkelt. Och jag inbillar mig att en man i kostym har uppnått ett visst jobb och då kanske en viss utbildning och förhoppningsvis har det hjärnan på rätt ställe då också. Och det gillar ag mycket. :D

Snacka om förutfattade meningar! Män med slips och kosym är smarta.
Svar på tråden Är män i kostym sexigt?