• iaktta­gare
    Äldre 29 Mar 21:00
    7764 visningar
    15 svar
    15
    7764

    Lärare som mobbar elev

    Lärare som mobbar elever borde skjutas, förfan! jag blir så förbannad på vuxna, som inte kan bättre. tack jag har varit med om detta själv från 7 år och uppåt, vad har det blivit av mig? jag har sagt det tidigare, rädd, osäker, hämmad,

  • iaktta­gare
    Äldre 30 Mar 12:54
    #8

    Hördudu, jag vet vad jag pratar om, och förresten är jag inte lärare, jag har varit en elev engång itiden och där var det nonchalans och ungefär så här: jag bryr mig inte vad du har att komma med. De lovade och lovade en elevassistent, som skulle kunna vara mina ögon, eftersom jag är synhandikappad, men istället, så rann detta ut i sanden, när jag påminde dem om detta, så sa det bara: Det är inte sant, vi har inte lovat någonting. Om man måste tjata på lärarna, att: skriv så jag ser, då fick jag höra att: Herregud, kan du inte läsa?!

    om man måste upprepa hela tiden, så visst fan är det mobbning!  

  • iaktta­gare
    Äldre 30 Mar 12:56
    #9

    Du kanske har varit klassens ljus, så då har det väl underlättat en hel del, för både dig och lärarna

  • iaktta­gare
    Äldre 30 Mar 13:27
    #11

    Vad bra att du  har haft det så jävla bra! du verkar socialt oblidbar, när du inte förstår " va surrar du om"

  • iaktta­gare
    Äldre 30 Mar 13:42
    #13

    Nix, jag är inte lärare och tänker för allt ivärlden inte bli det heller, de får väl förtur i psykvården och om inte annat, så bår de till gröna skylten. Det var en läkare, som sa det och detta passar jätte bra

Svar på tråden Lärare som mobbar elev