• Ladyn

20-års present?

Behöver hjälp med en present eller överraskning till en tjej som fyller 20 år i dagarna!

Hon är väldigt modeintresserad. Gått hotell o restaurang o därav otroligt matintresserad!

Vore otroligt tacksam om ni vill hjälpa mig!

• Svar på tråden 20-års present?
  • dexterswife

Prenumeration på modetidning eller mattidning kanske?
    Kokbok, kanske med ingredienser för att laga en av rätterna?

• dexterswife

Fint förkläde?

Hur mycket får det kosta?

• Ladyn

Stitch:tusen tack för att du vill hjälpa mig!

Börjar känna mig lite stressad nu nämligen...

Det får kosta mellan ca 500-1000kr!

Mera förslag?

• Helena77

En korg med en flaska vin,ost,kex,ostbågar,frukt,presentkort på systemet,redskap till köket,tex visp,stekspade mm,godis...cellofan runt.Jättefint kan det bli och alltid uppskattat

• Ladyn

Åh vad bra! En presentkorg med diverse fyllning! Toppen!

• Helena77

Du kan ju ha en korg och på ena halvan ha vin,ost,kex,frukt,godis,finare soya/olja,oliver mm och på andra halvan ha duschkräm,hudkräm,ansiktsmask,deo,mascara,puder mm och eventuellt presentkort på systemet...

• Helena77

Annars kan du ju bjuda henne på nån spabehandling och middag efteråt kanske

• Ladyn

Helena77: Dig skulle man ha som kompis Som har så bra ideér!
    Det blir nog en korg med massor av spännande mattillbehör o någon finare kokbok. Vet inte riktigt vad ännu, ska fundera över natten...

• Helena77

Jag lägger till dig i kompiskretsen...hihi.Berätta gärna vad det blev sen.Lycka till!

• halstabletten

Ladyn- Min syster har gått Hotell och restaurang och jobbar numera som kock. Till henne är det slltid ett säkert kort att handla på verner och verner. Kanske kan du hitta något där som passar till presentkorgen- de brukar ha massor med köksredskap tex olivkärnare, ananasskiavre, äppelkärnare m.m.

Svar på tråden 20-års present?