• Anonym (Nyfiken)

Vilken är den starkaste orgasm ni fått?

Kommer ni ihåg eran starkaste orgasm? Vad ledde fram till den? Hur kändes den och hur högt lät ni under den? Var ni tagna efteråt av den?

• Svar på tråden Vilken är den starkaste orgasm ni fått?
  • Anonym

Jag är kvinna och jag fick mitt livs första "sprut-orgasm" tillsammans med min älskare första gången vi hade sex.

Det var passionerat, ångande hett - ja typ ungefär som man kan läsa om i dom här billiga Harlequin-romanerna.

Och det kom utan förvarning, jag kände att jag skulle komma och så PANG TJOFF KABOOM så bara exploderade min kropp och jag blötte ner både mig, honom och sängen under oss.

Jag lät ingenting, kroppen krampade och jag höll andan helt enkelt av alla kramper och bara kippade efter luft.

jag var helt slut efteråt och orkade ingenting.

Sexet var vanligt sex och inga konstigheter och inga udda grejer eller böjelser vi höll på med, jag tror snarare att jag kom så för att det var nytt och upphetsande och för att min älskare är något större utrustad än genomsnittet.         

• Wittra

hähä, är du nyfiken? Tja, jag är inte så pryd av mig så....var nog den gången när jag och sambon ganska nyligen blivit ett par. Han gav oralsex och ja..han är vanligen helt fantastisk men då gjorde han något som resulterade i wow-orgasm. Fastän det är flera år sedan kommer jag ihåg att jag skrek. Min sambo blev nästan rädd ....:P Men tagen vet jag inte.....mer lite darrig efteråt...

• Anonym
    Anonym skrev 2012-05-02 18:32:12 följande:
    Jag är kvinna och jag fick mitt livs första "sprut-orgasm" tillsammans med min älskare första gången vi hade sex.

Det var passionerat, ångande hett - ja typ ungefär som man kan läsa om i dom här billiga Harlequin-romanerna.

Och det kom utan förvarning, jag kände att jag skulle komma och så PANG TJOFF KABOOM så bara exploderade min kropp och jag blötte ner både mig, honom och sängen under oss.

Jag lät ingenting, kroppen krampade och jag höll andan helt enkelt av alla kramper och bara kippade efter luft.

jag var helt slut efteråt och orkade ingenting.

Sexet var vanligt sex och inga konstigheter och inga udda grejer eller böjelser vi höll på med, jag tror snarare att jag kom så för att det var nytt och upphetsande och för att min älskare är något större utrustad än genomsnittet.         
    Ja du hittade i alla fall ett sätt att nedvärdera medelkukar...
  • Anonym

Ska man komma ordentligt ska kuken va stor och hård. 

• Anonym
    Anonym skrev 2012-05-02 18:57:50 följande:
    Ska man komma ordentligt ska kuken va stor och hård. 

Ja det brukar vara så om man har brist på förmåga att gå igång på annat än det fysiska.
  • Anonym

Jag får de absolut bästa otgasmerna nu efter första barnets förlossning. Helt otroligt så bra de är :D

• Bedhead

Den allra första.

It´s better to have loved and lost than never to have seen Lost in Space/Kelly Bundy
  • Trust me

Om du pratar högt för dig själv har du psykiska problem. Gäller alldeles särskilt om du har skriven monolog. Rösterna du hör i ditt huvud är dina egna tankar. Det blir inte lättare att tänka om du pratar högt för din hjärna behöver inte öronen för att veta vad den tänker.

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • CarinaL26

En kille jag träffade för flera år sedan hade den mest magiska tunga jag nånsin stött på. Vet inte hur han lyckades så bra men har aldrig fått så starka orgasmer som när han slickat mig. Kommer ihåg första gången han gav mig oralsex. Han förde mig nära orgasm flera gånger och så avbröt han så att han kunde börja om. Han märkte nog precis när jag skulle komma för då körde han in sina händer under mina skinkor och tog ett rejält tag i dem samtidigt som han på nåt sätt lätt tungan vibrera på klittan. Jag bara exploderade gallskrikande i den kraftigaste orgasm jag nånsin fått och efteråt bara grät jag av njutningen. Det var HELT MAGISKT!

• Trust me
    Bedhead skrev 2012-05-02 19:36:14 följande:
    Den allra första.

Så alla orgasmer efter det har varit blaha?
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
Svar på tråden Vilken är den starkaste orgasm ni fått?