• Anonym (bada)

nakenbad

varför går ni på naken bad?

vad gör ni där??

är nyfiken o planer på o testa ihop med sambon osv

så hur mycket kollar ni på andra o vad kollar ni på??

har ni tips på ställen ??

är du kille?? par? tjej?

mycket gamla gubbar?? annat?? vill veta allt

hur känns det osv??

• Svar på tråden nakenbad
  • Anonym (Kille)
    Anonym skrev 2012-05-03 12:43:00 följande:
    Var finns det naturistcampingar i Sverige?
    Skeppsmyra norr om stockholm, Falsterbod i skåne bla.
    Det är bara att googla på naturistcamping så får du upp ett gäng.
  • Bridis
    Anonym skrev 2012-05-03 12:10:11 följande:
    Medelåldern på Melby är inte 55 utan runt 40, det flesta par var i våran ålder när vi var där. Sex föekommer inte på stranden utan mot skogen till.
    Antar det var mitt inlägg du kommenterar och om du läser om samt läser rätt ser du att jag inte skrivit något om medelåldern på Mellbystrand utan nakenbadet jag själv brukar besöka... dvs något annat ställe. Nåväl för min del spelar det ingen roll om medelåldern är 40 eller 55. Dels för att båda siffrorna är ganska mycket äldre än mig själv men sen varför ska man bry sig om folks åldrar för?
    Visst blir det bättre om det inte är en homogen besökargrupp variation är bra och bidrar till bra miljö men den behöver ju inte vara dålig bara för det inte är så heller.
  • Hannibal06
    Bridis skrev 2012-05-04 10:13:16 följande:
    Antar det var mitt inlägg du kommenterar och om du läser om samt läser rätt ser du att jag inte skrivit något om medelåldern på Mellbystrand utan nakenbadet jag själv brukar besöka... dvs något annat ställe. Nåväl för min del spelar det ingen roll om medelåldern är 40 eller 55. Dels för att båda siffrorna är ganska mycket äldre än mig själv men sen varför ska man bry sig om folks åldrar för?
    Visst blir det bättre om det inte är en homogen besökargrupp variation är bra och bidrar till bra miljö men den behöver ju inte vara dålig bara för det inte är så heller.
    Håller med dej. Åldern spelar ingen roll. I första hand är jag där för att sola och om där är annan aktivitet är det ju bara ett plus i kanten. Drömmer Då får de ju gärna vara lite yngre än 55-60.
  • mysan37

Ska till Mellby i sommar, nyfiken på vart nakenbadet är där... söderut, norrut?

• toccata
    Jag gillar att titta på alla killar/män/gubbar

vad gör ni där??
    Spanar och tittar 

Japp, det är lite grejen för mig. 

Nej inte så men har sett en del par, kille/tjej, på Saltis och Kärsön i Stockholmstrakten.

är du kille?? par? tjej?
    Kille

Mest killar, kanske 90%. Vad gäller ålderns så är medelåldern äldre. 

hur känns det osv??
    Lite brukar de se ut som att naturisterna, paren, solbadarna, etc håller till nära vattnet, lite längre upp, eller längre bort, så brukar det komma ett område för de mer äventyrslystna och därefter killar som gillar killar. I de två senare områdena så är det sexuella framträdande, men inte i det första. 
  • Hannibal06
    mysan37 skrev 2012-05-04 17:36:42 följande:
    Ska till Mellby i sommar, nyfiken på vart nakenbadet är där... söderut, norrut?
    Det ligger norrut.
  • FilurenFnupp

Väldigt fint väder i Sthlm. Ngn kvinna som har lust kolla läget på Kärsön eller annat spinnande nakenbad? Jag kan hämta upp!

Kik: filuren_76
  • Anonym (Nakenfis)
    Anonym (bada) skrev 2012-05-02 21:52:58 följande:

vad gör ni där??

är nyfiken o planer på o testa ihop med sambon osv

är du kille?? par? tjej?

hur känns det osv??

Jag badar naken för att det känns friare. Väl där så brukar jag oftast ta en simtur och sen soltorka på stranden. Kollar in andra gör jag väl främst för att se om det är någon jag känner. Har bara en gång sett något sexuellt, en 60 plus gubbe som kom gående från skogen med full resning. Är heteroman, och skulle man se något (hetero)sexuellt så skulle man väl bli nyfiken...

Jag badar i Lulvikens nakenbad några gånger per sommar och ålders- och könsfördelningen ser ut såhär: har sett tre olika par 50+, en ensam kvinna 50+, två killar i 25-årsåldern och massor med 60+ gubbar. Är själv 45. Av de tiotalet gånger jag varit där så har jag bara sett någon bada en endaste gång. Således en solstrand...
  • Anonym (Nakenfis)

Glömde just, sociala är vad folk är minst. Har bara pratat med 2 andra besökare.

• Anonym (Ekonom)
    Anonym (H) skrev 2017-05-06 12:21:52 följande:

Det är inget för mig.

Varför inte?
    Det är väl skönt att få sola med kissen framme!
  • Anonym (Par)

Älskar att bada och sola naken. Har besökt nudiststrand i Spanien.
    visst kollar vi in andra. Eggar en lite tills man kommer hem:)
    skulle vi inte kunna hålla oss från sex av solen strålar då får man faktiskt gå iväg från stranden upp bland sanddynerna och njuta av varandra åtskilt från badgästerna Inte ok att ha sex på stranden bland nakenbadare, två helt olika saker. Punkt!

(vill du ha nakenbad med sex finns det ett i Frankrike tex att resa till, där seingas det fritt om man vill)

• Anonym (Pga trådar på familjeliv)

Vill så gärna gå.på nakenbad efter alla trådar på familjeliv om vad som händer på nakenbad. Vill inte delta men jag har fått en slags morbid fascination för runkgubbar, situationer som spårar ur, intimpiercingar som glittrar i solljuset, gruppsex osv.

Absolut inte för att delta, men för att se. Tyvärr är jag kvinna, reumatiker och väger 41kg så jag måste hitta en karl att agera bodyguard åt mig för är ju kanske inte mest lämpad att avvärja en arme av runkgubbar själv. Men nästa sommar skall det bli av!

• Anonym (Par)

Runkgubbarna blir denmoyade snabbt om de skulle våga göra det på stranden bland andra! 
    Gå till en strand där det är mycket folk så är du trygg!

Svar på tråden nakenbad