• Laugh

För oss som vill finslipa på kroppen men behöver lite hjälp. Bildtråd!

Då var det dags att ta tag i detta på riktigt. Dags att börja finslipa på kroppen, gå ner lite samt att bli mer fit. Har lagt på mig sen jag träffade pojkvännen. Men nu är det slut på detta. Men jag behöver lite hjälp på traven. Någon som har bra kost och träningstips? :)

• Svar på tråden För oss som vill finslipa på kroppen men behöver lite hjälp. Bildtråd!
  • Ripper500

Vad gillar du att göra? Träning ska vara roligt!

Gillar du att jogga, gå på gym, gå på pass?

Hitta en bra träning som passar dig! Uteslut onyttig mat, socker etc!
    Ät en bra, nyttig balanserad kost :)

• ChAlAn

Det bästa jag gjort (förutom att skapa världen finaste unge förstås) är att jag anlitat en personlig tränare.
     Jag har under hela mitt liv testat mycket inom träning men aldrig hittat rätt. Jag har köpt så många dyra gymkort som jag sen använt några gånger. Efter min graviditet så gick jag till gymmet där jag bor och bad om en specifik tränare som jag sett jobba med andra. Jag betalar 750kr i månaden och träffar honom då 2x1 timme. Helt plötsligt har det blivit roligt att träna och resultaten kommer fort!
     När jag började så var jag redan smal men hade en otränad kropp och konstant ont i ryggen. Efter bara ett par veckor var värken mycket bättre och jag hade börjat se resultat. Nu har jag gått ner 4 kilo (var visserligen aldrig något mål) och tajtat till kroppen, men framför allt så har jag nästan aldrig ont längre. Det är helt fantastiskt!

Nu satsar jag på att gå upp några kilo muskler till sommaren så jag får en mer tonad kropp. Ska se om jag kan lägga upp lite före- och efter-bilder sen.

Lycka till med din träning!

• Emmalinnéa

Det ser ut som att du har på dig lite för små jeans... men mina tips är drick mycket vatten och träna hela kroppen (alltså inte bara fokusera på vissa punkter)  med egen kroppstyngd och konditionsträna hoppa hopprep är kanon bra intervallträning anser jag är effektivast. 

lycka till! 

Svar på tråden För oss som vill finslipa på kroppen men behöver lite hjälp. Bildtråd!