Tips på goda alkoholfria drinkar!
Alla tips är välkomna! :) Vi gravida vill ju också ha något gott och dricka på helgerna ;)
Alla tips är välkomna! :) Vi gravida vill ju också ha något gott och dricka på helgerna ;)
* Passionfruktjuice, tranbärsjuice, krossad is och toppa med Sprite
* Cocos/ananasjuice, lite färskpressad citron & lime
* Mosa runt färsk lime & mynta, toppa med sodavatten/ sprite eller råsocker efter smak
- Alla juicer går att hitta på Ica Maxi, Willys, Coop dvs lite större mataffärer
Personligen gillar jag när drinkarna serveras med mycket is, men om man inte gillar det så kan man använda en shaker som man skakar runt juicen och isen i - silar av , glöm inte att garnera med lite lime/citron/jordgubbar så man får den där riktigt härliga sommarkänslan! =))
Åh den här tråden favoritar jag!! Satt och prata med sambon om detta igår :D
Ja jag ska definitivt pröva nån alkohol fri drink! Sambon kan oxå få några eftersom han inte dricker alkohol överhuvudtaget :)
Men om ett år eller så , då ska jag banne mig sitta med en öl i handen :D
Hehe surt att precis ha handlat massa och sen inte få smaka på de ;P
Ja det blir perfekt för oss att båda kommer dricka alkohol fritt!
Jag är i vecka 9 :) 8+4 BF 10 dec ska på vul den 28 igen ;) fick se pyret i vecka 7,, 6+0
Vilken vecka är du i?? :)
Ja det va verkligen en lättnad, men jag är ändå orolig , i vecka 16 i januari gick det snett det var mitt första barn, en pojke men han klarade sig inte han dog i magen, så nu är man jätte orolig att de ska bli likadant denna gången :-/
Favoritar!