• SmBacke

hur länge blödde ni efter förlossningen?

ja, hur länge blödde ni?

fick mitt 4 barn för två veckor sen idag och blöder fortfarande lika mkt.. med dom andra tre har jag slutat blöda helt efter en vecka, inte ens behövt trosskydd. e de bara jag som slutat blöda väldigt tidigt dom andra gångerna? :)

• Svar på tråden hur länge blödde ni efter förlossningen?
  • majja80

Jag har fått mitt första för drygt en månad sen. Jag blödde kraftigt i 2 veckor, lite i en, och rikliga flytningar i en.

• Blöjor111111

ca 6 veckor, men inte så mycket alls sista 3 veckorna.

• SmBacke

okej, kanske bara jag som slutat väldigt tidigt då :)

• Natulcien

Oj, vad lite. Skönt! Jag blödde mycket i 3-4 veckor. Något mindre i ytterligare 2 veckor och sen behövde jag väl trosskydd i 2-3 veckor till... Drygt.

• Angelica8912

Jag blödde väldigt väldigt mycket i 8 veckor. De avtog någon dag här och där men det var alltid väldigt mycket blödning.

• Pickeli

Blöder som en gris i 2-3 dagar, sedan mensblödning i 10 veckor! Hurra hurra!

• Flicka88

Fick min tredje för snart två veckor sen och jag har typ som mindre mens/flytningar. Minns faktiskt inte hur det var med dom två första :P

~Zackarias 090814~ ~Alexander 100725~ ~Sebastian 120422~ Blendshes.blogg.se
  • smulan 75

8 veckor från och till med första, väntar andra så hoppas inte på lika många veckorFlört

• SmBacke

oj okej, då e de nog verkligen jag som har haft tur med dom tre första och e mer normal denna gången då :)

sen även så räcker det med att jag dammsuger eller går väldigt mkt, ex i affärer så börjar de blöda massor, mkt mer, har ni oxå de så?  

• MommyOf2

5 veckor sen mitt snitt och bölder fortfarande till och från. Skit jobbigt :/
    När kan man börja använda tamponger igen? Någon som vet?

• QueenObscene

Blödde ordentligt i 2 veckor, sen var det blod och vätska i ca 2 veckor till så en månad ungefär...
    Första barnet.

Svar på tråden hur länge blödde ni efter förlossningen?