• Anonym (Jenny)

Hur få g-punkts orgasm?

Är 30+ och har haft rätt många sexpartners men har ännu inte upplevt en g-punkts orgasm. Har givetvis försökt på egen hand också men inte lyckats. Har läst hur man skall göra men inte lyckats ändå. I övrigt har jag rätt lätt att få orgasm.

Är det så att jag inte kan få g-punkts orgasm? Kan alla få det? Några tips (förutom de man kan läsa på de flesta ställen där det diskuterats).

Är de så bra som en del säger de är?

• Svar på tråden Hur få g-punkts orgasm?
  • Sephrenia89

Vill också hitta denna!!!

• Anonym (Jenny)

Några fler tips?

• Hannibal06
    Anonym (Jenny) skrev 2012-05-09 10:03:19 följande:
    Några fler tips?
    Tror det är svårt att få på egen hand. Mina förra partners har inte fått det på egen hand men med mina händer har de fått det.
  • Sommarfjäril

Jag kan inte heller trycka på min g-punkt själv, lite konstigt kanske men det lyckas inte ens med g-punktsstav. Det måste till en man :)

• Anonym (vill oxå)

jag vill också!!! är 30+ och har aldrig fått uppleva en ;(

• Anonym

Alla får inte g-punktsorgasm. Precis som att alla inte gillar att bli pussade på örat. Vi är olika.

• glad i livet

Testa att sätta av flera timmar till enbart smek av dig (kvinnan). Se till att bli helt avslappnad med hjälp av smekningar..sätt på lite lugn musik också. När kroppen är avslappnad så smek underlivet också inuti. Känn lite här och lite där. Undvik att smeka clitoris.

Med lite tålamod och tur kanske ni hittar ställen inuti som är  extra sköna att smeka? Första gången är svårast att hitta den, sen lär sig kroppen..

• Anonym
    glad i livet skrev 2012-05-09 12:56:55 följande:
    Testa att sätta av flera timmar till enbart smek av dig (kvinnan). Se till att bli helt avslappnad med hjälp av smekningar..sätt på lite lugn musik också. När kroppen är avslappnad så smek underlivet också inuti. Känn lite här och lite där. Undvik att smeka clitoris.

Med lite tålamod och tur kanske ni hittar ställen inuti som är  extra sköna att smeka? Första gången är svårast att hitta den, sen lär sig kroppen..
    Orka...
  • glad i livet
    Anonym skrev 2012-05-09 13:02:32 följande:
    Orka...

Vill man så får man anstränga sig. Vill man inte så låter man bli. Allt kommer inte gratis.
  • Anonym
    glad i livet skrev 2012-05-09 13:08:20 följande:

Vill man så får man anstränga sig. Vill man inte så låter man bli. Allt kommer inte gratis.
    Har ni väldigt tråkiga liv, eftersom ni lägger så mycket tid på att hitta punkter inne i kroppen?
Svar på tråden Hur få g-punkts orgasm?