Inlägg från: Erika 094 |Visa alla inlägg
  • Erika 094

skolavslutningsklänning!?

har letat i över en månad efter en klänning, så börjar ge upp hoppet. slutar 8:an i Juni någongång & har alltid haft någon typ av klänning på mig. Men ju äldre man blir, destu kräsnare Flört och börjar få lite lagom panikångest över att jag inte har hittat någon. känns som jag kollat överallt, nelly, gina, bubbleroom, jc, mq.. m.m.
    Ni får jättegärna skicka länk, bild eller hemsidan! skulle bli jättetacksam! Hoppas ni har tid att svara! Skrattande Ha en bra kväll!! 

• Svar på tråden skolavslutningsklänning!?
  • Erika 094

ska absolut kika in där, men om jag inte minns helt fel har jag kollat där redan.. men tack för tipset!! Glad

• Erika 094

funkar det då?
    är inte så mycket för kjol faktiskt. känns lite "tantigt".. och ta INTE illa upp! Det passar helt enkelt inte på mig Glad Drar nog på mig en rosa sopsäck snart!

• Erika 094

mormorsgardin! haha.. jag vet inte. är 15år, kanske lite för tantigt då.. tur att man har smakråd här!! Skrattande

• Erika 094

har kollat igenom. men är en kräsen liten typ jag. helst ljus färg, lagom kort, helst med axelband - strl. xs /xxs. finns inte supermkt i mina strl.. & i min smak.

• Erika 094

ja, hoppas verkligen det oxå.. men, har kollat igenom alla sidor på nätet känns d som. inte en blekaste vart jag mer kan kolla. inge mer tips?
    tack för din hjälp iallafall! :)) 

• Erika 094

La Lola skrev 2012-05-05 19:30:43 följande:
    Jag tycker inte det är så stor skillnad på klänning o kjol + topp....

Okej! Är inte så förtjust i kjol. vet inte varför faktiskt, har aldrig varit det. är helt enkelt ingen KJOLMÄNNISKA! HIHISkrattande

• Erika 094
    wesdxc skrev 2012-05-05 19:32:50 följande:
    Den gillade jag! 32 är typ xxs :)

gjorde du? tycker du inte den ser "gammaldags" ut? Typ tantvarning? Fanns inte 32, utan 34 som det minsta. undra då ja, om den blir för stor.. Rynkar på näsan
  • Erika 094
    Eleonor01 skrev 2012-05-05 19:47:00 följande:
    Www.love2shop.se

Där ska jag absolut kika in! tackar för tipset! Skrattande
  • Erika 094
    MoaElis skrev 2012-05-05 20:01:26 följande:
    Om jag såg en tant i den klänningen skulle jag bli väldigt förvånad...

jaha. ja, kanske är något för mig då.. men 34 - det är alltså XS, eller?
Svar på tråden skolavslutningsklänning!?