• LeiaBus2010

Erfarenheter av könsul? Kolla hit! (Ej bild endast fråga)

Hej tjejer, jag har mått HELT annorlunda denna graviditet, har en dotter sedan tidigare och då var allt mkt starkare, känslor, hormoner, sammandragningar, foglossningar osv osv..

nu är det MYCKET mindre så jag har misstänkt att det är en pojke...

MEN på Rul sa hon att hon trodde det var en flicka då hon tyckte sig se blygdläppar... det var även TVÅ streck mellan benen, inte tre vita som man brukar se... någon som fått svaret FLICKA på rul men fått en Pojke??

Någon som har erfarenhet av detta med "antal streck"?

Tacksam för svar     

• Svar på tråden Erfarenheter av könsul? Kolla hit! (Ej bild endast fråga)
  • LeiaBus2010

Tack PetraL Jag såg ju bara två och har gjort båda ggr som jag varit på Ul

kan man göra det på tjej också? 

• Theblackpearl

hej jag var in på akuten för nån dag sen å då såg dom 2 vita streck å han sa tjej, sen hade jag rutin ul 4 dagar efter och då säger dom att de förmodligen är en pojke. så det är 50/50 för mig, ska ner till sthlm idag och göra ett till ul bara för å se vad de är :)

• LeiaBus2010
    Theblackpearl skrev 2012-05-28 10:00:07 följande:
    hej jag var in på akuten för nån dag sen å då såg dom 2 vita streck å han sa tjej, sen hade jag rutin ul 4 dagar efter och då säger dom att de förmodligen är en pojke. så det är 50/50 för mig, ska ner till sthlm idag och göra ett till ul bara för å se vad de är :)
    Oj, hoppas att allt var bra? Jag var inne många ggr med dottern.... men fick aldrig några svar på kön..
    Berätta gärna hur det gick påköns ul Hoppas åter en gång att allt såg bra ut.  
  • Theblackpearl
    LeiaBus2010 skrev 2012-06-03 20:05:28 följande:
    Oj, hoppas att allt var bra? Jag var inne många ggr med dottern.... men fick aldrig några svar på kön..
    Berätta gärna hur det gick påköns ul Hoppas åter en gång att allt såg bra ut.  
    japp allt gick bra å vi väntar en pojke :) så jag får alltid vart annat hehe så nästa gånbg om man skaffar en till blrie tjej. men de är nog klart nu är ju 4e nu så :)
  • LeiaBus2010
    Theblackpearl skrev 2012-06-07 09:20:46 följande:
    japp allt gick bra å vi väntar en pojke :) så jag får alltid vart annat hehe så nästa gånbg om man skaffar en till blrie tjej. men de är nog klart nu är ju 4e nu så :)
    grattis till pojken! :) 
    Vill också göra köns ul, men de där två strecken, har du ngn bild på det? Såg hon/han ingen pung eller snopp på RUL?
    Varannan e ju tufft, hehe. Här blir det bara två tyvärr, så jag hoppas lite mer på en pojk, men en flicka går minst lik  bra. Jag kan ju dom nu  
  • sexhundra

Till mig sa dom på rul att det va helt klart en flicka, men på mitt 3D såg man tydligt en snopp! ;)

Svar på tråden Erfarenheter av könsul? Kolla hit! (Ej bild endast fråga)