Linn94 skrev 2012-05-12 13:07:58 följande:
Jag beställde i ett svagt ögonblick både mangopillren och metaburn, har fått hem båda nu (ca 3 veckor efter beställningsdatum) och förutom de 40 kr jag skulle betala för dessa har 686, 89 kr dragits från mitt konto av
mangosupp.com. Har nu såklart spärrat mitt kort och gjort en anmälan. Är det någon som vet om jag kommer bli betalningsskyldig för mer (läste här om att det var någon prenumeration jag var tvungen att avsluta först?)?
Och jag har ju förstått att jag var extremt lättlurad och dum när jag trodde på denna magiska mango, men detoxpillren låter trovärdigare, någon som vet ifall i alla fall de fungerar?
Jag har inte fått mina piller å när det hade gått 13 dagar så både ringde å maila jag om att säga upp framtida leveranser eftersom jag inte hunnit testa dom. Det har inte dragits några mer pengar å dom bekräftade både via telefon och mail att prenumerationen var uppsagd. Om du inte säger upp abonnemanget så kommer dom fortsätta dra samma summa varje månad. Har du kollat så att dom inte dragit mer för jag har förstått att både metasupp och african drar ca 600 kr var.
Jag spärrade även mitt kort men min bank sa att eftersom det är kopplat till ett konto så kan dom ändå belasta kontot. Dom skulle däremot lägga nån bevakning på just deras transaktioner å om dom skulle dra pengar igen så bestrider dom transaktionen.