• jensa87

afrikansk mango & Metaburn

Nu vet jag att det är mycket skriverier om att företaget lurar folk på pengar.
    Jag sa upp mitt medlemsskap innan 15 dagar och har även spärrat mitt kort, så mig har dom inte lurat.

MEN nu står jag där med 1 burk afrikanskmango och en burk metaburn. är verkligen jätte sugen på att testa.
    Är det någon som testat och fått resultat????
    Super nyfiken...

• Svar på tråden afrikansk mango & Metaburn
  • mytol

Då kanske jag är en av dom som blivit lurad, beställde både och för ca 2 veckor sen men har inget fått. Hur lång tid tog det tills du fick dina?

• jensa87

det är såhär.
    15 dagar efter din beställningsdag så går provtiden ut, då debiteras du för 2 nya burkar för ordinariepris (600:- st)  automatiskt.
    tror afrikanska mangon kom 1 vecka efter beställning och metaburn ca 13dagar

• mytol

Metaburnen kom jag ihåg att kopiera texten som stod under så dom har jag mailat idag men african var jag för snabb med att klicka ner å nu kan jag omöjligt hitta den sidan. Håller på å spärra mitt kort nu.

• mytol

Jag har googlat som bara den å hitta till slut en tjej som skrivit ut några nummer i ett inlägg, det ena var inte i bruk men det andra kom jag fram på å prata med en trevlig tjej som skulle annullera mina beställningar så förhoppningsvis funka det. Det är 13 dagar sen jag beställde dom räkna jag det till.

Hoppas ju ändå å få hem dom jag betalt för så jag kan prova. Jag hittade ngt seriöst företag som sålde african mango å skulle de funka så kan man ju fortsätta beställa därifrån.

• Linn94

Jag beställde i ett svagt ögonblick både mangopillren och metaburn, har fått hem båda nu (ca 3 veckor efter beställningsdatum) och förutom de 40 kr jag skulle betala för dessa har 686, 89 kr dragits från mitt konto av mangosupp.com. Har nu såklart spärrat mitt kort och gjort en anmälan. Är det någon som vet om jag kommer bli betalningsskyldig för mer (läste här om att det var någon prenumeration jag var tvungen att avsluta först?)? 

Och jag har ju förstått att jag var extremt lättlurad och dum när jag trodde på denna magiska mango, men detoxpillren låter trovärdigare, någon som vet ifall i alla fall de fungerar?

• mytol
    Linn94 skrev 2012-05-12 13:07:58 följande:
    Jag beställde i ett svagt ögonblick både mangopillren och metaburn, har fått hem båda nu (ca 3 veckor efter beställningsdatum) och förutom de 40 kr jag skulle betala för dessa har 686, 89 kr dragits från mitt konto av mangosupp.com. Har nu såklart spärrat mitt kort och gjort en anmälan. Är det någon som vet om jag kommer bli betalningsskyldig för mer (läste här om att det var någon prenumeration jag var tvungen att avsluta först?)? 

Och jag har ju förstått att jag var extremt lättlurad och dum när jag trodde på denna magiska mango, men detoxpillren låter trovärdigare, någon som vet ifall i alla fall de fungerar?

Jag har inte fått mina piller å när det hade gått 13 dagar så både ringde å maila jag om att säga upp framtida leveranser eftersom jag inte hunnit testa dom. Det har inte dragits några mer pengar å dom bekräftade både via telefon och mail att prenumerationen var uppsagd. Om du inte säger upp abonnemanget så kommer dom fortsätta dra samma summa varje månad. Har du kollat så att dom inte dragit mer för jag har förstått att både metasupp och african drar ca 600 kr var.

Jag spärrade även mitt kort men min bank sa att eftersom det är kopplat till ett konto så kan dom ändå belasta kontot. Dom skulle däremot lägga nån bevakning på just deras transaktioner å om dom skulle dra pengar igen så bestrider dom transaktionen.
  • Amina

Snälla hjälp mig någon att få tag i ett nummer eller mailadress till dessa.. börjar förstå att jag blivit lurad när jag läser vad ni blivit utsatta för...

Ska jag även spärra kortet??

• Tina 321

Man skäms hur man kan vara så lättlurad. Det har dragits 702 kr två gånger från mitt konto.

Var kan man ringa för att stoppa prenumerationen.

Fy och usch!!! för sådana företag.

VARNING VARNING....

• mytol

Jag ringde +46101992564, där kunde jag avbeställa både african och meta.

Mailade även till support@metasupp.com och skrev att jag inte fått mina tabletter och ville avbeställa både meta och african fortsättningsvis.

• mytol
    Hon den där skrev 2012-05-14 09:16:14 följande:
    Vad är det för nåt?

Det är bantning- och detox tabletter.
  • jensa87

Det står klart och tydligt innan man godkänner beställningen att man har en prov prenumerationstid 14dagar efter beställningsdag, efter den provtiden kommer man debiteras för 2 nya burkar. á ca 600:-

tycker inte jag har blivit lurad, jag ringde och sa upp mina piller inom de dagarna och har inte blivit debiterad mer.

Svar på tråden afrikansk mango & Metaburn