afrikansk mango & Metaburn
Då kanske jag är en av dom som blivit lurad, beställde både och för ca 2 veckor sen men har inget fått. Hur lång tid tog det tills du fick dina?
Då kanske jag är en av dom som blivit lurad, beställde både och för ca 2 veckor sen men har inget fått. Hur lång tid tog det tills du fick dina?
Metaburnen kom jag ihåg att kopiera texten som stod under så dom har jag mailat idag men african var jag för snabb med att klicka ner å nu kan jag omöjligt hitta den sidan. Håller på å spärra mitt kort nu.
Jag har googlat som bara den å hitta till slut en tjej som skrivit ut några nummer i ett inlägg, det ena var inte i bruk men det andra kom jag fram på å prata med en trevlig tjej som skulle annullera mina beställningar så förhoppningsvis funka det. Det är 13 dagar sen jag beställde dom räkna jag det till.
Hoppas ju ändå å få hem dom jag betalt för så jag kan prova. Jag hittade ngt seriöst företag som sålde african mango å skulle de funka så kan man ju fortsätta beställa därifrån.
Jag ringde +46101992564, där kunde jag avbeställa både african och meta.
Mailade även till support@metasupp.com och skrev att jag inte fått mina tabletter och ville avbeställa både meta och african fortsättningsvis.