Inlägg från: cammily |Visa alla inlägg
  • cammily

poserar med 15 v foster klädd i dockkläder

Förlorade min andra dotter i v 22 hon va 18cm lång och vägde 150g hon va så efterlängtad så planerad. Efter som vår första dotter är född prematur förberedde vi oss tidigt, allt skall väll vara okey efter v12?? Trode jag i alla fall, men från v 14-15 får man föda fram med värkar, kryst värkar gör lika jävla ont som med en full gången bebis. Men det är svårt att ta sig igenom värkarna för man vet att man får inget ut av det, man får inte med sig en bebis hem, klart man tar bilder, håller pussar, luktar på. Blev uppriktigt sagt ledsen när jag kom in och läste hur okänsliga många är. Tar ni kort på era levande barn?? Dem
    Har ni ju kvar men ändå vill ni bevara ett ögonblick med dem.

• cammily

Jag förstår din tanke, men lika "jobbigt" det är att se ett dött barn för dem som inte varit med om det, lika jobbigt är det när andra lägger upp bilder på "levande" barn om man förlorat ett. Tog mig 2 årinnan jag ens kunde kolla vara i samma rum(hus) och hålla i en bebis utan att bryta ihop, vi har valt att ha massor med kort på vår dotter i vårt hem, och det får folk tycka vad dem vill om, vi har valt att inte lägga på nätet, men jag tror att de som gör det, gör det i sorg/ chock och att dem
    Är så fruktansvärt stolta över sitt barn, det som för er inte går att se, är 10 fingrar 10 tår naglar hår ja de mesta utan öppna ögon.

Svar på tråden poserar med 15 v foster klädd i dockkläder