Prostatit?
Anonym (Golfboll) skrev 2012-05-10 10:52:29 följande:
Är man så unik alltså? Jaja, är väl bara att försöka fortsätta få svar från läkaren eller lära sig leva med det antar jag.Jag levde i många år med liknande besvär. Ungefär 10 minuter eller så efter utlösning kände jag mig först väldigt kissnödig och det gick senare över i en helvetisk värk inne i buken nedre regioner. Pinsamt värre och inget jag sökte hjälp för.
Men så en dag råkade jag ut för en riktigt elak "musarm". Värsta inflammationen gjorde höger arm mer ller mindre obrukbar och jag blev sjukskriven två veckor med medicinering. Jag fick Diklofenak och Alvedon utskrivet i en ganska hög dos. Kommer inte ihåg exakt (var 7-8 år sedan) men armen läkte och till min stora förvåning hade smärtorna efter utlösning helt försvunnit!
Jag har råkat ut för att liknande, men inte lika kraftiga, smärtor återkommit och har då köpt receptfria värktabletter med diklofernak och medicinerat mig själv med stor framgång.
Testa! Den enda biverkningen jag har noterat är att jag blir lite risig i magen när jag överskrider rekommenderad (recptfri) dos.