illaluktande flytningar!!
Hej första inlägget jag gör här!
Tänkte höra om någon har haft något liknande eller vet vad kan vara.
Sen några månader tillbaka så har jag haft illaluktande flytningar, luktar igenom byxorna. De luktar unket, instängt och lukten kan jämföras med om man glömmer en blöt handduk i väskan för länge typ surt. Färgen är svagt gul/vit och mängden lite mer än normal. Gör inte ont, kan dock klia lite och blir som irriterat för det är så fuktigt. Det började då min kille kom i mig för första gången om det kan ha någon bidragande faktor. Jag har testat emot klamydia och det var det inte, tror inte heller att det är någon könssjukdom. Också testat med lactal och det hjälpte lite fast kom direkt tillbaka när jag slutade :/
Känner mig så ofräsh och äcklig, har inte velat ha sex heller. Jag vet att jag borde gå till gyn men jag har sådan skräck för det, hjärnan har fått som en spärr. Finns det någon möjlighet att man får testa själv eller slipper undersökning? känner att jag hellre går med det annars för jag är så rädd ( kanske är fel ord, men blir osäker & stressad i nya situationer samt när jag inte har koll).. Ser det här som ett första steg mot att våga söka hjälp.Tacksam för svar! / 19årig orolig tjej.