Frivården!?
Frivården på fridhemsplan i Stockholm. Har du ett nummer du kan ge mig och tips på vad man kan säga?
Haha, okej. Tog upp det med honom. Han var inte dömd för något, inte ens för något litet. Han sa att det inte gjorde något om jag ringer och kollar, han skulle inte bli arg. Tror inte han vet att man kan få ut domar. Han vet inte vad han vill med mig. Han "tar dagen som den kommer" avslöjade att jag gärna vill ha familj med honom, och drömmen så åt mig att akta mig för honom. Sen kondomen som fattades, den var tydligen inte med i paketet när vi köpte. Bullshit. Så har han bara ignorerat mig senaste tiden. Kom sen på att det var inte de vanliga kondomerna vi köpt, utan det var nya och alla var i paketet. Han vet då inte helt plötsligt var den tog vägen. Förstår ingenting. Varför/hur kan man ljuga någon rakt upp i ansiktet? Någon som man säger sig älska och någon man bor med? Som man knappt varit ifrån på 1.5 år? det är helt klart slut, undrar om hans föräldrar vet? Han bodde hemma när dom beslagtog. Undrar hur det blir. Tänk om jag aldrig får se honom igen? Mina framtida barn får inte komma i närheten dock. Och vem får katten? Och mycket som spelar in. Detta är det enda stället jag trivts på, hans lägenhet och jag har inte lust att flytta. Vet att jag förmodligen måste men det är inte kul.