Letar ' vänner' i örebro
Är nyinflyttad i Örebro och jag känner ingen vilket gör att det blir lite tråkigt. Så 'letar' vänner nu.
Är 22 år och bor med min sambo och våra 2 barn.
Någon? :)
Är nyinflyttad i Örebro och jag känner ingen vilket gör att det blir lite tråkigt. Så 'letar' vänner nu.
Är 22 år och bor med min sambo och våra 2 barn.
Någon? :)
Ja bor oxå i örebro å har inte heller nån att umgås me... vart i örebro bor du??
Jag känner inte heller så många i Örebro, inte som har barn iallafall :) Jag har en son som är född i januari i år. Vore kul att hitta några som bor i Örebro och har barn :D
Hej :) Kul att de finns fler ! Vore kul å träffa några som har barn och hitta på något sådär :) maria du får gärna skriva i min gästboken då jag glömmer bort å kolla här på forum sidan :) vart bor du?
Hej och hå! Ska flytta tillbaka till Örebro med man och dotter efter 1½ år i en annan stad och skulle också vilja hitta mammor och barn att umgås med.
Är också nyinflyttad :) är 23 år och bor med min sambo. Inga barn än då länge men vill gärna ha ! :)
Och nu på fredag går flyttlasset tillbaka till Örebro. Sen rullar det på med dagisinskolning och studier, men hör gärna av er om det planeras någon träff!