• Anonym

Hittade kondom

Har haft en sån konstig känsla i magen hela natten och hela dagen idag. Sov oroligt och drömde sen att min kille var otrogen när jag väl somnade. Idag när min kille drog till jobbet så fick jag för mig att kolla hans plånbok (som han hade glömt hemma) av någon anledning. Där i hittade jag en kondom med utgångsdatum 2014.. Är den inte ganska ny då? Vi har varit tillsammans i snart två år. 

Förstår inte heller varför han ska ha kondomer i plånboken när han har ett förhållande? Usch jag har en sån dålig, isande känsla i magen trots att jag egentligen litar på honom. Kan ju inte direkt fråga ut honom när han kommer hem heller för då vet han ju att jag har snokat. Han har alltid lovat att aldrig såra mig då han vet hur dåligt behandlad jag har blivit i tidigare relationer så om han oxå har varit otrogen så skulle det verkligen knäcka mig :(

• Svar på tråden Hittade kondom
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-05-08 15:48:38 följande:
    Säg att hans plånbok ramlade ner och att kondomen ramlade ut och sedan fråga varför han har en kondom i plånboken.
    Den ligger så att den omöjligt kan ramla ner. Får väl ta fram den när han kommer hem och säga "hej älskling, du glömde din plånbok" och sen råka se kondomen.. 
  • Ebba Caroline
    Anonym skrev 2012-05-08 16:00:38 följande:
    Den ligger så att den omöjligt kan ramla ner. Får väl ta fram den när han kommer hem och säga "hej älskling, du glömde din plånbok" och sen råka se kondomen.. 

Eller så säger du sanningen. Att du haft en oroande känsla och att du kollade hans plånbok och fan en kondom.
    Blanda INTE ihop min personlighet med min attityd. Min person - det är vem JAG är. Min attityd beror på vem DU är!
  • Anonym
    Ebba Caroline skrev 2012-05-08 16:01:33 följande:
    Eller så säger du sanningen. Att du haft en oroande känsla och att du kollade hans plånbok och fan en kondom.
    Jo det vore ju det bästa men han är ganska less på mina oroande känslor och skulle säkert bli arg för att jag inte litar på honom och det skulle vara ganska pinsamt att erkänna att jag kollade i den.
  • Ebba Caroline
    Anonym skrev 2012-05-08 16:03:42 följande:
    Jo det vore ju det bästa men han är ganska less på mina oroande känslor och skulle säkert bli arg för att jag inte litar på honom och det skulle vara ganska pinsamt att erkänna att jag kollade i den.

Säg som någon annan sa att du behövde låna en tjuga och hittade kondomen.
    Blanda INTE ihop min personlighet med min attityd. Min person - det är vem JAG är. Min attityd beror på vem DU är!
  • Anonym

Jag får helt enkelt se vad han säger när han kommer hem. Jag vill inte behöva gå och fundera på det här. Nu känns dom här timmarna innan han kommer hem huuur långa som helst.

• Insatt

Jag måste säga att jag hade blivit skitirriterad om min sambo utan tillåtelse hade rotat i min plånbok och sen skulle hålla mig till svars för skit han hittat i den. Skäll hade han fått!

• Anonym
    Insatt skrev 2012-05-08 16:29:51 följande:
    Jag måste säga att jag hade blivit skitirriterad om min sambo utan tillåtelse hade rotat i min plånbok och sen skulle hålla mig till svars för skit han hittat i den. Skäll hade han fått!
    Ja jag förväntar mig att han kommer bli arg.. Just därför vågar jag inte erkänna men men gjort är gjort.
  • vitlöksbröd

Jag och min vän pratade faktiskt om det där igår. Trots att hon har fast partner och annat preventivmedel så går hon alltid omkring med en kondom i plånboken. Det började när hon hade umgåtts med sin vän. Vännan hade till sin "fasa" upptäckt att hon inte hade någon kondom i plånboken, och förklarat att man alltid måste ha en kondom i plånboken. Hon förstod inte riktigt varför, men efter det så har hon alltid en. där Flört

• Anonym

Han sa att den har legat där länge och att han bara inte har tänkt på att ta ut den. Han sa även att om jag inte litar på honom så får jag väl skriva mitt namn på den så jag vet att han inte använder den och byter ut.. Men jag tror honom. Kondomen var ju några år gammal så..

• Ebba Caroline
    Anonym skrev 2012-05-10 16:20:14 följande:
    Han sa att den har legat där länge och att han bara inte har tänkt på att ta ut den. Han sa även att om jag inte litar på honom så får jag väl skriva mitt namn på den så jag vet att han inte använder den och byter ut.. Men jag tror honom. Kondomen var ju några år gammal så..

Skön kommentar av din kille
Svar på tråden Hittade kondom