Har du samma trosor till fest som till vardags?
Typ om du går till krogen, har du då samma trosor som när du är på jobbet?
Typ om du går till krogen, har du då samma trosor som när du är på jobbet?
Jag har bara snygga trosor. Varför skulle man ha fula öht?
Ingen lär ju se dem, så ja på den frågan.
Förövrigt äger jag inte sunktrosor så jag slipper fundera
Hm, eller menar du samma par hela dagen och sen gå till krogen med samma använda par?
Då är svaret NEJ
När jag duschar byter jag alltid underkläder.
När jag tänker efter har jag olika faktiskt.
Jag har inga som är direkt fula, men jag har några par som har kostat en halv förmögenhet och som jag själv känner mig snyggare i, och de åker på när jag vill vara, och känna mig, extra fin.
Likadana, men inte samma...
Tänker inte ens på vilka jag tar på mig utöver att modellen sitter snyggt under kläderna. Det är väl ingen som ser hur mina trosor ser ut på krogen liksom. Enda gången jag faktiskt tar på mig extra fina är när jag duschat på kvällen och känner att det kanske blir lite snusk med sambon.
Nej faktiskt inte
jag har ett skitigt jobb och har arbetskläder (jobbar i stall inom ridskola) och är det något som slits så är det underkläder. Finns inte på kartan att jag har trosor o bh på mig för flera hundra kr på jobbet. Där duger vanliga billiga sport-bh:ar och 3-pack hipsters från Ica i bomull.
Och dom går jag inte ut på krogen i. Det är jobbtrosor och inget annat.
Ska jag klä mig privat och gå ut en kväll för att äta god middag och umgås med familj eller vänner så tar jag på mig en fin och ordentlig bh och ett par finare trosor .
Samma sak som att jag inte använder träningskläder till vardags. Spelar ingen roll att jag tvättar leggings och sportlinne - det använder jag ändå inte nån annan stans än på gymet.
Har alltid snygga.
Skulle inte falla mig in att ha samma trosor på mig en längre tid. Klart att man byter underkläder efter att man duschat!
Dom snygga har man när man skall visa dom för frugan. På jobbet kan jag ha gamla urtvättade
obs KALSONGvarianten
Jag har sambo o barn, så om jag nu går på krogen har jag samma underkläder som annars. Det är liksom ingen som ska se dom ändå.
När jag var singel hade jag däremot alltid skitsnygga underkläder när jag gick ut.. men då fanns det ju, till skillnad från nu, en risk att någon skulle få se dem.