• Fyran2012

Teutonia S3

Hej, letar mig just nu fram i barnvagnsdjungeln & har blivit sugen på en Teutonia S3.
    Vill höra fördelar & nackdelar av er som har en sådan.
    Om man ska köpa begagnat, är det något år man ska passa sig för?

• Svar på tråden Teutonia S3
  • KMW

Jag har en Teutonia Fun som jag tycker väldigt mycket om. Tror att dom är ganska lika, fast Fun är fyrhjulig.
    Personligen gillar jag inte trehjulingar då jag tycker att dom blir lite instabila, men det är ju en smaksak.
    Skulle gissa att både s3, cosmo och fun finns att få tag på till hyfsade priser på Blocket...

• Ripper500

Har haft och gillar vagnen skarpt! Dock blir den otroligt repig när man fäller ihop den ex ute!
    Kolla framhjulet så det fungerar samt att vagnen inte drar snett!

• elingr

Jag är också supernöjd med s3, vår har inte blivit repor eftersom vi håller upp den och inte låter den skrapa i marken när vi fäller ihop den :)

• Mynta

Jag gillade inte alls våran. Instabil, lååång och tung.

• Mary Jo

älskade min! smidig och fin. hon rymdes väldigt bra i den och den blev väl ganska liten när man fällde ihop den.

Mamma till Vilja-10 och Tintin-12
  • Mary Jo
    Fyran2012 skrev 2012-05-10 14:25:36 följande:
    Tack för era svar!
    Har klickat hem en idagGlad
    du kommer nog bli jättenöjd!
    Mamma till Vilja-10 och Tintin-12
  • Fyran2012

Det tror jag medGlad

Vad tycker ni, är mjuklift eller liggdel att rekommendera? Lillasyster föds i slutet av augusti?

• elingr

Vi har en mjuklift! Supersmidigt tycker vi! Om hon sover är det bara att lyfta ur och ta med in om man är å hälsar på hos någon. Tror dock den kan bara lite mindre än en liggdel, eller det är den ju garanterat.. Men smidigt som sagt!:) den vi har kan man göra om till åkpåse också! :)

Svar på tråden Teutonia S3