• Twizz

Babybyxor från Lindex sökes!

Har hittst ett par urgulliga babybyxor på Lindex. De är svarta med svart mudd i midjan och fot, men vita stjärnor på vardera knä. Men här i Borås finns det endast ett par kvar och det är i storlek 68 och jag skulle gärna vilja få tag i ett par i en mindre storlek.

Någon som har något tips på vart jag kan få tag i ett par? :) har tittat på hemsidan men hittar de inte.

• Svar på tråden Babybyxor från Lindex sökes!
  • viseversa

Såna har vi=). Jättefina! Tyvärr är dom jag har i st 86. Vilken storlek är det du är ute efter?

• Twizz

56 skulle jag gärna vilja ha :) så tråkigt för det verkar som att de utgår ur deras sortiment nu :(

• viseversa
    Twizz skrev 2012-05-09 20:29:29 följande:
    56 skulle jag gärna vilja ha :) så tråkigt för det verkar som att de utgår ur deras sortiment nu :(
    Men om du köper 68 kan ju barnet ha dom i höst=).
  • Twizz

jo iofs :) får väl hoppas att de finns kvar imorrn då, bättre än inget :)

• MajaVira

Jag kollade när jag gick på stan på lunchen och här finns de i storlek 62. Om du jättegärna vill ha den kan jag köpa och posta dem till dig - beror på om du tycker att det är värt att betala portot..

• viseversa
    Twizz skrev 2012-05-09 23:30:33 följande:
    jo iofs :) får väl hoppas att de finns kvar imorrn då, bättre än inget :)
    Ja snart är det för varmt för dessa byxor iallafall. bättre på sensommar höst=)
  • Twizz
    MajaVira skrev 2012-05-10 15:40:30 följande:
    Jag kollade när jag gick på stan på lunchen och här finns de i storlek 62. Om du jättegärna vill ha den kan jag köpa och posta dem till dig - beror på om du tycker att det är värt att betala portot..

Gud vad snällt av dig! :)

Men jag tror det blir 68 så funkar de i höst :)

Vissa kläder är så fina att man borde köpa flera storlekar av dom! :)
Svar på tråden Babybyxor från Lindex sökes!