Inlägg från: Anonym (Kär o Galen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kär o Galen)

Hon gör mig galen men vet inte om det

Visst är det plågsamt men samtidigt så fantastiskt! Jag är sen snart ett år förälskad i en tjej, men vi är båda gifta med män. Vi arbetar dessutom i samma arbetslag så det blir väldigt komplicerat om vi inleder en relation. Det blir nog också en konstig stämning om jag berättar om mina känslor och hon inte är intresserad.
    Hon har fått mig att inse att jag aldrig tidigare varit kär. Mitt hjärta exploderar snart av alla känslorna som hon väckt.
    Jag har iofs alltid varit attraherad av andra tjejer men försökt trycka undan de känslorna. Men nu går det snart inte längre, jag vill bara skrika ut för hela världen att jag är lesbisk....tror jag :-\

Det är mycket som snurrar i mitt huvud. Är jag verkligen lesbisk? Vågar/orkar jag gå igenom en skilsmässa? Ska jag eller ska jag inte berätta om mina känslor för henne?

• Anonym (Kär o Galen)

Wow, gemensam dusch! Jag är så avundsjuk, önskar jag kunde få vara så nära henne som jag är kär i.
    Men är det verkligen vanligt att heterotjejer duschar tillsammans? Hon kanske är lite intresserad ändå, eller?

Jag har varit på resa med "min" tjej, vi delade rum. Jag hade tänkt berätta för henne att jag nog är bisexuell, men jag fegade ur Är så rädd att arbetssituationen ska bli konstig om det skulle visa sig att hon inte är intresserad av mig.
    Vi dansade på kvällen och hade djup ögonkontakt ett par gånger, då blixtrade det i hela kroppen. Hennes hud är lent som silke och jag längtar så efter att få ligga och smeka hennes hud, kyssa henne, krama henne. Åååååh vad jag vill ha henne!

• Anonym (Kär o Galen)

Hur har det gått för dig med din förälskelse?

• Anonym (Kär o Galen)

Vet inte om ditt svar föll bort eller om du ställer min fråga tillbaka till mig. 

Jag är fortfarande lika kär, men har inte velat berätta något för henne. När vi pratat relationer har hon hela tiden sagt att hon inte är intresserad av att lämna sin man, så det känns inte som att det är någon idé att säga något om mina känslor för henne. 

Men, jag har i alla fall separerat från min man och kommit ut med att jag är lesbisk för mina vänner och min närmsta familj. Så nu är min plan att hitta någon annan tjej att kära ner mig i, gärna någon som faktiskt är tillgänglig

Har det blivit nåt mer av din förälskelse eller har den försvunnit? 

Svar på tråden Hon gör mig galen men vet inte om det