30+ gravida i Göteborg med bf hösten 2012
Hej! Är gravid i vecka 15, första barnet. Skulle vara kul att lära känna andra gravida i Göteborg som är 30+
och som ska ha barn i höst. Har bf ca 30 oktober. Gå och fika kanske?:)
Hej! Är gravid i vecka 15, första barnet. Skulle vara kul att lära känna andra gravida i Göteborg som är 30+
och som ska ha barn i höst. Har bf ca 30 oktober. Gå och fika kanske?:)
32 år blir 33 till midsommar ..
väntar nummer fyra .. är gravid v 18+3 ...
Vi har också delade meningar om det. Män kanske gillar överraskningar mer?:) Tänker också att det är bra att veta innan så man kan handla kläder osv, speciellt när det är första barnet.. Blir svårt att inte försäga sig om jag får reda på det men får försöka iaf. :)
Tippar på att det är en pojke..magkänslan bara...:) Får se om jag har rätt....
Ok, bra tips att tänka på inför ultraljudet då; att hålla sig så bebben inte kan gömma sig.:)
Ska försöka komma iväg och träna skivstång ikväll men känner mig lite seg nu efter jobbet...
Mysigt att höra hjärtat slå kan jag tänka mig! Vet du om det är något alla brukar få göra?
Gott väder idag!
Hur gick det på ultraljudet för dig? Nästa vecka är det dax för mig....
Hej svejs
Jag är 34 år och ska ha mitt tredje barn med BF 17 november. Har inte varit på RUL än, dit ska jag den 21 juni! Hänger gärna med i denna tråd! Bor en liten bit utanför Göteborg men det är inga problem att ta mig dit då man har körkort och bil
Kul! Ja, skulle vara roligt med en träff på stan el t.ex Botaniska någon dag....
Idag har jag känt något som jag tror är sparkar i magen..Det bubblar till. Men det dröjer väl några veckor till innan man kan känna något utanpå magen antar jag....Känner ni sparkar än?
I helgen ska jag jag jaga mammabyxor för nu kan jag inte längre knäppa översta knappen på byxorna.
Har någon tips på var man kan hitta det i gamla goa Götet?
Mammabyxor hittar man nog lättast på HM skulle jag tro. Känns som att dom är lite billigare än på andra ställen, eller har jag fel?
Hur har ni det?