Åker till Marocko 30/5 och långresa
Undrar om nån har vart där med sitt/sina små barn ska resa med min 8 månaders bäbis
och undrar vad ni tycker om ni har tips på vad man ska tänka på och packa med sig
tacksam för svar
Undrar om nån har vart där med sitt/sina små barn ska resa med min 8 månaders bäbis
och undrar vad ni tycker om ni har tips på vad man ska tänka på och packa med sig
tacksam för svar
Hej,
har tyvärr inget direkt tips åt dig. Har inte varit iväg än men funderar på det. Fast jag hittar inga biljetter. Hur kommer du att åka och vart? Har lite Marocko erfarenhet, min sambo är därifrån och vi också måste dit nu och visa upp vår 6 månaders bebis.
Vi var i Marocko när min yngsta var 10 mån. Mina barns farföräldrar bor där. Barnmat, välling och ersättning finns inte i samma utsträckning som här...i alla fall inte där vi var. Blöjorna fick han utslag av men det finns ju olika sorter... Vätskeersättning bör ni ha med, ja och vanligt reseapotek för barn och solskydd så klart
Jag ska åka till Algeriet imorgon med min 4 månaders bebis och letar oxå lite tips på vad man ska tänka på. Har packat till bebis blöjor, våtservetter, solskydd, myggmedel, alvedon, hudkräm, tvål, desinfektionsmedel, plåster, nappflaska ifall det behövs vätskeersättning, koksaltslösing, ad droppar, keps och solglasögon plus vanliga kläder. Skulle velat haft myggnät men har inte hittat något Mitt problem är att både min vagn och babyskyddet är i fleece och det blir ju supervarmt och vet inte riktigt vad jag ska göra.