• Anonym (Tjejen20)

Snoppar är äckliga..

Är det bara jag som tycker så här eller är det någon mer?

Jag är en 20 årig tjej men jag tycker alla snoppar är äckliga. Asså, ser man en snubbe naken så är den bara så jobbigt äcklig sak där mellan benen. 

På alla killar så ser man också att de har en bula mellan benen, asså det blir ju liksom en bula när de har en snopp där. Men asså, bara att se att det är en bula där äcklar mig. Kan man inte liksom ha kläder så att det inte syns eller måste det bli en bula? Kan inte killar också vara platt där, vore så mycket bättre.

Asså, allt som har med snoppen att göra tycker jag bara är så jobbigt.

Någon som också känner så här?         

• Svar på tråden Snoppar är äckliga..
  • toccata

Undrar hur det skulle tas emot om någon man här startade en tråd om kvinnor där man skriver om deras kroppar i nedvärderande och löjeväckande termer? Undrar varför det behovet finns?

• Anonym
    Anonym skrev 2012-05-13 17:16:57 följande:
    Det är så härligt att ha en tjej som älskar min kuk och hur den ser ut och är när man läser sådana här trådar Glad

En tjej som äcklas av kukar är nog det mest avtändande som finns. 
    Tycker det är fruktansvärt elakt/kränkande/idiotiskt av folk att skriva att snoppar är fula och äckliga....vad skulle alla kvinnor säga om männen skrek ut sin avsky över våra sladdriga håriga hängande muffar, den ena ser värre ut än den andra...och så ska vi inte tala om hur "fräscha" muffarna är vid lingonveckanKräks

Snoppar är vackra och ståtliga och "bulan" som syns utanpå diverse kläder kan vara vääääldigt sexig!
    Så jag hoppas ni män inte tar åt er av vad vissa urflippade brudar skriver!
  • Kjellgren
    Anonym skrev 2012-05-13 18:44:48 följande:
    Tycker det är fruktansvärt elakt/kränkande/idiotiskt av folk att skriva att snoppar är fula och äckliga....vad skulle alla kvinnor säga om männen skrek ut sin avsky över våra sladdriga håriga hängande muffar, den ena ser värre ut än den andra...och så ska vi inte tala om hur "fräscha" muffarna är vid lingonveckanKräks

Snoppar är vackra och ståtliga och "bulan" som syns utanpå diverse kläder kan vara vääääldigt sexig!
    Hehe... JAG ser gärna bulor och tycker rent allmänt att karlar borde ha tajtare byxor.

Men det förändrar inte det faktum att TS kommer att bli mycket begränsad i sin vardag om hon känner äckel över "bulor", speciellt som det ofta blir så att om man undviker det man tycker är obehagligt så kommer ännu fler saker att bli "äckliga". Vips så är bullande bröst äckliga, eller håriga händer eller glasögonbärare.
  • Anonym (Tjejen20)

Men asså, jag talade med några tjejkompisar och jag fick frågan om vad jag skulle tycka om män sa att tjejers bröst var äckliga och jobbiga när de syns genom kläderna som två bulor.

Känslan jag fick var ju direkt att säga, men brösten är ju naturliga de finns ju där och växer och vi kan inte göra någonting åt dem. Det är ju så det ska vara, såklart tjejer ska få visa sina bulor när brösten finns där.

Men för en kille känner jag inte samma sak, då känns det som att den bulan är onaturlig på något sätt, den ska inte vara där, den är bara där som ett bihang.      

• Anonym
    Anonym skrev 2012-05-13 18:44:48 följande:

Jag tar inte åt mig Glad Tjejer som inte gillar kukar skulle jag aldrig kunna ha ett förhållande med så det kvittar vad de tycker. Det tror jag egentligen ingen kille vill. Killar vars tjejer äcklas av eller inte gillar kukar vet nog inte om detta, eller om dom vet så kommer dom förr eller senare söka sex på annat håll, med någon som uppskattar deras kuk.

Själv så älskar jag muffar på alla sätt och vis, mums Glad  
  • Anonym
    Anonym (Tjejen20) skrev 2012-05-13 18:49:44 följande:
    Men asså, jag talade med några tjejkompisar och jag fick frågan om vad jag skulle tycka om män sa att tjejers bröst var äckliga och jobbiga när de syns genom kläderna som två bulor.

Känslan jag fick var ju direkt att säga, men brösten är ju naturliga de finns ju där och växer och vi kan inte göra någonting åt dem. Det är ju så det ska vara, såklart tjejer ska få visa sina bulor när brösten finns där.

Men för en kille känner jag inte samma sak, då känns det som att den bulan är onaturlig på något sätt, den ska inte vara där, den är bara där som ett bihang.      

Kuken är inte naturlig då? Den är ett bihang som inte ska vara där? Ööhhh, den sitter där när vi föds, alltså helt naturligt...
  • lykantrophona

Det här låter ju väldigt konstigt. Jag tyckte att könsorgan var fula när jag var i tonåren och inte hade haft sex än, men nu tycker jag att kön kan vara vackra. Kukar blöder dessutom inte varje månad!

Mitt råd är att ,ifall det här äcklar dig t o m när det gäller påklädda män, söka någon form av terapi. Precis som andra fobier.

Sen kan bli ihop med en transman som inte har en kuk, helt enkelt. Typ Buck Angel. Då slår du två flugor i en smäll: manlig annars, men ingen kuk.

Har du haft sex med någon? Jag skulle personligen inte vilja ha sex med någon som tycker att mitt könsorgan är äckligt. :(

• Felicia111
    Anonym skrev 2012-05-13 17:16:57 följande:
    Det är så härligt att ha en tjej som älskar min kuk och hur den ser ut och är när man läser sådana här trådar Glad

En tjej som äcklas av kukar är nog det mest avtändande som finns. 

det fattar la alla? ingen som blir direkt mer tänd av att höra åå va äckligt när man klär av sig innan sex ;p? haha
  • Anonym
    Anonym (Tjejen20) skrev 2012-05-13 18:49:44 följande:

Bihang?????? Hallå, vilken planet är du ifrån?
    Är inte brösten bihang också då...de hänger ju bara ut från våra kroppar...till vilken nytta då, amma barn behöver man ju inte göra?
    Jisses...sök hjälp människa!
  • Anonym
    Felicia111 skrev 2012-05-13 18:54:32 följande:

det fattar la alla? ingen som blir direkt mer tänd av att höra åå va äckligt när man klär av sig innan sex ;p? haha
    Nej, så är det ju, men man kan också bli mer tänd om hon visar att hon tänder på kuken Glad
Svar på tråden Snoppar är äckliga..