• diigiidiidam

inreda barnrum,, tips?

Vi ska nu flytta till större och har då stora planer på att inreda ett Riktigt fint barnrum till min 1 åriga Dotter!

Jag skull gilla om ni ville dela med er allt ifrån tips, sidor, hur ni har gjort.. Bilder mottages med glädje!
    Jag har tänkt att måla egna väggdekorationer och söker mallar till sådant, Tips på sånna? Är dålig på att rita själv.. annars hade jag gärna gjort det!

TIPSTIPSTIPS Skriv allt, ingen kommentar/fråga är dum!:D    

• Svar på tråden inreda barnrum,, tips?
  • Kaffegalningen

Jag kan tyvärr inte lägga upp någon bild men jag vill tipsa om wallies istf för att måla Enkla att sätta upp och man tar ned dem
    På fem minuter om man vill byta.

• diigiidiidam

Söker alltså Tips från Grunden, Lampor/hyllor, matta m.m vill jag gärna ha tips på!:D

• diigiidiidam
    Kaffegalningen skrev 2012-05-13 21:26:08 följande:
    Jag kan tyvärr inte lägga upp någon bild men jag vill tipsa om wallies istf för att måla Enkla att sätta upp och man tar ned dem
    På fem minuter om man vill byta.

Okej, ja jag är inne på det, jättesmidigt som sagt! :)
    Vart köpte du dina och vad har du för några?:) 
  • Eleonor01

Länken funkar visst inte. Gå in under väggdekor sen barn å ungdom. Vi har valt i havet till en blå heltäckningsmatta :)

• diigiidiidam

ja den var ju helt Underbar!! :D
    Fler som har tips på vart ni har/ska köpa era saker til barnrummet? :D 

• Mynta

Ett ord: FÖRVARING!!!   I barnvänlig höjd, hyllor, lådor, små byråer. Ett tips är att fota eller rita bilder och plasta in att sätta på lådorna, då ser barnet själv tydligt vilken låda det ska vara lego/bilar/dockkläder/pennor etc. i.

Svar på tråden inreda barnrum,, tips?