Inlägg från: diigiidiidam |Visa alla inlägg
  • diigiidiidam

inreda barnrum,, tips?

Vi ska nu flytta till större och har då stora planer på att inreda ett Riktigt fint barnrum till min 1 åriga Dotter!

Jag skull gilla om ni ville dela med er allt ifrån tips, sidor, hur ni har gjort.. Bilder mottages med glädje!
    Jag har tänkt att måla egna väggdekorationer och söker mallar till sådant, Tips på sånna? Är dålig på att rita själv.. annars hade jag gärna gjort det!

TIPSTIPSTIPS Skriv allt, ingen kommentar/fråga är dum!:D    

• Svar på tråden inreda barnrum,, tips?
  • diigiidiidam

Söker alltså Tips från Grunden, Lampor/hyllor, matta m.m vill jag gärna ha tips på!:D

• diigiidiidam
    Kaffegalningen skrev 2012-05-13 21:26:08 följande:
    Jag kan tyvärr inte lägga upp någon bild men jag vill tipsa om wallies istf för att måla Enkla att sätta upp och man tar ned dem
    På fem minuter om man vill byta.

Okej, ja jag är inne på det, jättesmidigt som sagt! :)
    Vart köpte du dina och vad har du för några?:) 
  • diigiidiidam

ja den var ju helt Underbar!! :D
    Fler som har tips på vart ni har/ska köpa era saker til barnrummet? :D 

• diigiidiidam
    Mynta skrev 2012-05-14 20:19:16 följande:

Ett ord: FÖRVARING!!!   I barnvänlig höjd, hyllor, lådor, små byråer. Ett tips är att fota eller rita bilder och plasta in att sätta på lådorna, då ser barnet själv tydligt vilken låda det ska vara lego/bilar/dockkläder/pennor etc. i.

ja de hade ja planerat.. Men Vilken bra idé!! Det hade jag inte tänkt på, men det är ju en toppenide att sätta bilder på några färgglada lådor! TACK!:D
  • diigiidiidam

Åhh min nya FAVVOSIDA!!! Tusen Tack!!! :D Blir mkt fint därifrån!!

3tjejer skrev 2012-05-14 23:59:48 följande:
    Om du gillar Expedit så finns det lådor även på www.partsofsweden.se/ att köpa till den.

• diigiidiidam
    Inredningsmamma skrev 2012-05-17 15:48:00 följande:
    Ny inredningsbutik på nätet med lite annorlunda speglar och lampor (även stickers och walltastic) shop.finurligaflisan.se Vad du ska göra med väggarna beror ju på vilken stil du vill uppnå. Wallies/stickers är fantasifullt och enkelt, men är du ute efter en mer stilren känsla så kan det vara ide att måla väggdekorationer själv och hålla sig till utvalda färger. Vi hade stilrent känsla ( men färgglatt) på vår dotters rum de första åren, men nu när vi flyttat till nytt hus och hon fick välja själv så blev det Walltastic (tema tapeyer till barn ) med Aliens. Blev jättehäftigt med lila väggar. Men som sagt allt beror på vad man är ute efter

Jaa den va helt underbar!!! Helt min stil!! :D fanns nog inte något som jag Inte gillade:)) tuusen Tack till dig!!
Svar på tråden inreda barnrum,, tips?