Extrem trötthet=normalt mot slutet?
Går in i v. 36 imorrn med tvåan. Men likt de flesta har minnet svikit mig från förra graviditeten:)
Jag har varit rätt pigg under min graviditet, så länge jag ätit o skött mina järn tabletter dvs...Men nu senaste veckan så e jag så extremt trött, mest trött i kroppen, känns inte som det har med järnbrist o göra då det e en annan form att trötthet(plus att jag verkligen sköter mina järntabletter). Jag försöker varje dag att promenera 30-60 min på morgonen o det tvingar jag mig till trots tröttheten o foglossningen, pga att d e den enda träningen min kropp klarar någorlunda nu.
Men denna senaste vecka, som sagt, så har jag tappat all ork! Jag har även tappat matlusten, eller orken att laga o äta maten...Äter självklart för att jag måste, men känner ingen matlust alls! Älskar att laga o planera maten hemma, men inte längre. Vill bara sova KONSTANT!
Är detta typiskt för slut skedet av graviditeten? Är det kroppens sätt att ta igen sig inför vad som komma skall, typ? Jag kör annars på i 180, men hur jag än anstränger mig så går det inte...Kan knappt stå upp i mer än 5 min o vika tvätten utan att hela kroppen skriker åt mig att sätta mig ner....