bröstcancer :/ ?
Tråden råkade hamna under kategori missbruk först, så nu börjar jag om här..
Jag är just nu väldigt orolig, och går och tänker på det här hela tiden.. Känner att jag behöver få skriva av mig lite och vänder mig till er som har eller har haft bröstcancer.
Detta började för flera månader sen. Jag hade från och till en obehaglig känsla i mitt vänstra bröst. Det var inte att det gjorde ont eller så, kändes bara som det inte var som det skulle. Något obehagligt.
När jag kände å klämde lite ovanför bröstet där den här känslan fanns, så kände jag någon knöl liknande som var där. Men tänkte att det var muskeln eller så som spöka.
Jätte svårt att förklara. Men det slutade efter ett tag och jag tänkte inte mer på det..
För någon vecka sen, så stod jag i duschen å tvåla in mig. Och det var den.. Där som jag kände knölen och där som jag hade min obehaglig känsla, var nu en STOR knöl.. Jag behöver inte ens kämpa för att hitta den, utan kan bara dra lätt med handen över och det är en stor knöl där. Hård.
Jag har tid på onsdag till VC och hoppas verkligen att dom kan lugna mina nerver.
Jag är bara 22 år! Vet inte vad jag ska tro och är bara så orolig