Varför svarar du i tråden? Hur länge har du arbetat som ssk?
Jag svarar på ts fråga, Ersätta undersköterska med sjuksköterska? Står i inlägg 802 hur länge jag jobbat som ssk (utan legitimation) Svårt att läsa eller?
Hon har jobbat som usk i 13 år. Eller i 15 år. Beror lite på. Ibland är hon 28 år. Ibland 29. Och ibland 31. Hon är INTE leg. Ssk.
13 år är det. Och jag har varit 28 tidigare i år men som du säkert vet så fyller man åt och då blir man äldre. Är 83:a, dvs jag fyllde 29 iår. Nej, har aldrig påstått att jag är leg. ssk. Utan ssk utan legitimation (T5-syrra). Frågor på det?
Men varför i hela friden skriver du de inläggen du gör? Du är inte en ens ssk. Så lämna dessa trådar!
Tja, är anställd som ssk så ssk är jag, jobbar som. Legitimation har jag inte. Ser inte i ts att det bara är leg. ssk som får svara... Dessutom är jag anställd som usk... Så, gillar du det inte så är det bara att lämna tråden. Ingen tvingar dig att vara kvar.
Ebba Caroline, jag vill inte vara taskig, men jag undrar verkligen varför du gör som du gör? Vad får du ut av det? Du har säkert en hel del att diskutera angående vården med den erfarenheten du har. Den riktiga erfarenheten som du säkert besitter. Inte det andra.
Ebba Caroline, jag vill inte vara taskig, men jag undrar verkligen varför du gör som du gör? Vad får du ut av det? Du har säkert en hel del att diskutera angående vården med den erfarenheten du har. Den riktiga erfarenheten som du säkert besitter. Inte det andra.