• Buscemi

Ersätta undersköterska med sjuksköterska?

Ebba Caroline skrev 2012-05-16 21:36:59 följande:
    Jag har jobbat i 10 år på ett och samma ställe (mellan 16 års ålder till 26 års ålder, dvs 10 år) Det jag skrev fel på var 5, ska vara en 3:a istället dvs 3 år och inte fem år.
    Och ändå fick du det till 15? Vet du inte själv hur länge du har jobbat?  

Du snackar bara en massa trams. 

• Buscemi
    Ebba Caroline skrev 2012-05-16 21:37:55 följande:
    Det är vad kommunen där jag jobbar kallar sina boende. Stykt eller inte får stå till dig. I princip så är det klienter/kunder. De betalar för att få hjälp.
    Jag har aldrig hört talas om demensklienter. Finns det förlossningsklienter och olycksfallsklienter också måhända? 

• Buscemi
    Ebba Caroline skrev 2012-05-16 21:43:17 följande:
    Ja, jag skrev fel. Hört talas om dyskalkyli?
    Hahaha, är det vad du ska skylla på? 
    Detta blir ju bara bättre och bättre.  
  • Buscemi
    Ebba Caroline skrev 2012-05-16 21:49:11 följande:
    Nej, jag skylle inte på något. Jag förklarade att jag skrev fel och frågade om du hört talas om dyskalkyli. Uppebarligen så har du inte det. End of story.
    Varför tror du att jag inte har hört talas om det? Har du lässvårigheter också?
  • Buscemi
    PrettyPoppy skrev 2012-05-16 22:05:14 följande:
    Kan lova att _ingen_ som arbetat med dementa i 15 år skulle kalla sina gamla för " dementa klienter" .
    13 år var det faktiskt bara. Cool
  • Buscemi
    Ebba Caroline skrev 2012-05-17 15:31:07 följande:
    Vart har jag skrivit/uttryckt mig att jag inte kan se och ta till mig den stora kunskap uskor har?! Jag har inte förminskadt det? Nu tolkar du nåt som inte finns där.
    Nu har du suttit här och tjatat om att du är så jävla bra i 4 dagar. Har du något jobb öht? 
  • Buscemi
    Buscemi skrev 2012-05-17 15:44:50 följande:
    Nu har du suttit här och tjatat om att du är så jävla bra i 4 dagar. Har du något jobb öht? 
    Kanske ska tillägga innan du försöker vända på saken på ditt eget lilla patetiska sätt, ja, jag har ett jobb. 
    Har semester och följer tråden för att jag gillar att se när du stoppar foten i munnen hela tiden. Tomte 
  • Buscemi
    Ebba Caroline skrev 2012-05-22 18:01:04 följande:
    ... Ska genast gå till min enhetschef inom kommunen och säga till om att jag har fel anställning
    Gör det!
  • Buscemi
    Ebba Caroline skrev 2012-05-22 20:43:50 följande:
    Enda som skulle hända är att h*n ändrar och anställer mig som ssk vilket ger mig högre lön
    Var du inte redan anställd som ssk?
  • Buscemi
    Ebba Caroline skrev 2012-05-22 20:45:31 följande:
    Eftersom jag är grön och h*n jobbat längre så kan jag inte göra annat än att ignorera om h*n skulle göra fel.
    Ärligt?
    Aldrig hört om en Lex Maria? 

Vad är du för nåt egentligen?

Svar på tråden Ersätta undersköterska med sjuksköterska?