• Katitziii

Ni som har gjort läpparna!!?

Ni som har fyllt era läppar, hur har det funkat för er? Jag funderar på att göra det nu i dagarna lite impulsivt, jag ska inte göra jättestora läppar utan bara fylla ut dem lite så att det blir snyggt att använda läppstift och lite färg på läpparna. Jag kommer isånnafall fylla med Dermavisc.

Ni som har gjort det och känner för det får gärna berätta allt positivt och negativt, hur det känns och hur ni upplever resultatet.

Den viktiga frågan för mig är om man väl har gjort det en gång och det runnit ur kroppen kan man leva utan att göra det igen? Jag vill inte bli beroende av att fylla läpparna utan bara göra det max en gång om året för att känna mig lite extra snygg på sommaren tex.

Komplikationer?!

Tack /K

• Svar på tråden Ni som har gjort läpparna!!?
  • Angdev

För mig har det endast varit positivt! Visst man ser ut som en anka den första dagen men det lägger sig. Jag hade Restylane i mina. Ett stort plus för mig är att jag slipper få munsår när jag har i läpparna. Superskönt!!!

• LoPax

Jag gjorde mina förra året, med sådant som ska försvinna efter ett tag. Precis efteråt var det toksvullet, så kan du åka bil gör det, kommunalt var ingen höjdare kan jag säga.. 

Vissa kommer att säga att jag inbillar mig, men det är fortfarande kvar i mina läppar. Vilket är skumt eftersom det skulle hålla max 5-6 månader.  

• Katitziii

Låter toppen! Jag är så sugen och kommer nog att beställa tid imorgon :)

Jag kommer nog att få åka kommunalt hem Tyst hehe

Hur mycket fyllde ni med?

• Katitziii
    Angdev skrev 2012-05-14 22:05:30 följande:
    0,4 om jag inte minns fel...
    Ok för jag får nog en 1ml spruta tillgodo iaf kanske inte ska fläska på med allt?
  • Katitziii

Finns det några risker för komplikationer? Dehär kanalerna som man kan få? Går det att massera bort?

Ingen som vet något om komplikationer eller biverkningar på lång sikt?

• Angdev
    Katitziii skrev 2012-05-14 22:08:56 följande:
    Ok för jag får nog en 1ml spruta tillgodo iaf kanske inte ska fläska på med allt?
    Där jag gjorde det så köper man per 0,1 så man slipper ha en spruta liggandes Skrattande
  • Angdev
    Katitziii skrev 2012-05-15 09:22:01 följande:
    Finns det några risker för komplikationer? Dehär kanalerna som man kan få? Går det att massera bort?

Ingen som vet något om komplikationer eller biverkningar på lång sikt?
    Jag kan bara tala för mig själv och jag har inte direkt upptäckt några biverkningar. Eventuellt då att det kan kännas lite klumpigt i läpparna men det massera jag bort....
  • Katitziii

Jag är bara orolig att det ska påverka ansiktet eller läpparna senare att man ska se ut som ett sånt där skräckexempel man kan se på bilder på nätet. Men det kanske är botox som är farligare?

Jag har läst på lite om skillnanden mellan fillers och botox och fillers verkar ju vara ett bättre och nästintill ofarligt alternativ.. eller...?

Svar på tråden Ni som har gjort läpparna!!?