Inlägg från: Uddabus |Visa alla inlägg
  • Uddabus

Juni-barnen

Okej ska kolla det nästa gång jag ska till apoteket

• Uddabus

Jag har sån jävla ångest på att jag inte går ner i vikt... Snarare har jag gått upp två kg.. På 1-2 dagar bara...

Jag börjar snart med någon diet... Är så trött på att vara tjockis nu

• Uddabus

Jag försöker verkligen äta ordentligt o framförallt lära mig att dricka mer vatten...

Minst 2 l om dagen för att sätta igång kroppen o rensa ut slagg o skit...

Tränar på crosstrainer varje morgon... Svinjobbigt...

Rider ca 20 min varannan dag... Har unghäst som jag startar igång...

Plus att man grejar här hemma.. O om 1,5 vecka börjar skolorna igen så då ska det promeneras varje morgon oxå...

• Uddabus

O ja jag vet att man inte bör tänka på vikten o vara nojjig men det är ju lätt för alla dem
    Som gått ner sitt på 3 veckor typ att säga...

Jag är ju inte sån... Det är precis som
    Om min kropp säger - spara på ALLT, man vet aldrig när det kommer sämre tider... Redan under graviditeten o framåt tills bebis är ca 1-2 år...

Men jag vägrar det... Nu vill jag bli av med en del kg för att få må bra... Typ 10kg sen kan jag ta det sista med ro...

Alla tips är välkomna

• Uddabus

Annelie ska kolla det... Tack :)

Det kan mycket väl vara så att jag inte går ner i vikt förrän efter minst 6 månaders amning. O då är det ju så...

• Uddabus

Nu ammar jag så det kan ju vara därför Charlie bajsar vissa dagar upp 6-7 gånger

• Uddabus

Hur länge är det sedan han bajsade?

Prova cykla med han ben liksom, lugnt o fint. O stryk lätt över hans mage med handen... Låt han hänga över dina ben på mage, på armen på mage... Pröva dig fram..

Vi behöver liksom röra oss för att tarmarna ska röra sig o få fart på magen...

Charlie är lite jobbig med sömnen på dagarna just nu... Svårt att komma till ro men det händer ju så mycket just nu...

Han vill gärna stå upp o snacka... O som han snackar sen... Gulliga unge... Haha

Saglar gör han med så han kallas ofta för saglie ;)

• Uddabus

Idag har min Charlie varit närhetstörstande så han har bara velat vara i famnen... Sover som bäst då oxå..

Då blir det inte många kalorier brända iaf :(

Men mysigt är det förstås... O nu slocknade min mellersta (7år) oxå på soffan...

Måste vara vädret.. Blåsigt o grått

Svar på tråden Juni-barnen