Inlägg från: Elvis Mamma |Visa alla inlägg
  • Elvis Mamma

Juni-barnen

Mina bröst är också minst två storlekar större, har en A kupa i vanliga fall som jag är mycket nöjd med, trivs inte alls i dessa bomber å inga kläder sitter fint men de brukar vara "värst" första tiden av amning, sen ger de med sig lite Ammade sonen 20 mån å brösten blev som vanligt sen efter avslutad amning, planerar att amma minst lika länge denna gång Någon mer som planerar att amma länge?

• Elvis Mamma

Någon mer som tappar hår? Under graviditeten tappade man ju inget så allt rasar väl av nu Kan man göra något åt de egentligen? Vitaminer äter jag redan ..

• Elvis Mamma

Ensortsmamma: Har ingen erfarenhet alls av ersättning så har inget svar på din fråga riktigt men vill du amma, de kommer mjölk å han tar bröstet så amma på! Försök amma så mycket som möjligt å kanske pumpa för att öka produktionen igen

• Elvis Mamma

Jag fick mycket tjockare hår under graviditeten men nu sedan några dagar tillbaka har jag börjar tappa massor

• Elvis Mamma

Fler bebisar som helst sover i famnen? Enya somnar oftast så fort man tar upp henne men vaknar nästan direkt man lägger ner henne, i vagnen funkar dock bra om man är ute å går och i bilen så länge den åker bärselen är super

• Elvis Mamma

Vi samsover med Enya, har faktiskt inte ens monterat ihop spjälsängen ännu då jag vill fortsätta samsova länge till

• Elvis Mamma

Enya är vaken ibland någon timme på kvällen när vi ser på tv, jag lägger mig 23.30 å ammar henne då, sedan sover hon till 7 ca, ammar lite å somnar om till 9-10. Idag sover hon fortfarande, vi måste alltså ställa klockan även om vi är lediga eftersom de tydligen inte räcker med att ha en bebis i huset 6 åringen är en riktigt sömntuta han med

Svar på tråden Juni-barnen