Juni-barnen
Jag använder mycket från duns och när minsa storleken (56) väl passar så blir det mycket molo och småfolk.
Usch vad avis jag blir på er alla...jag har 10kg kvar till inskrivningsvikten o 20kg till min vikt innan graviditeten. Har bara gått ner 5 av mina gravidkilon o då har det ändå gått två månader o jag ammar
men så här har det varit med de andra två barnen med....jag har fått kämpa stenhårt för att gå ner. Hade precis lyckats gå ner alla 30kg efter storebror när jag blev gravid med lillebror. Hann knappt njuta av o vara smal ju
Hej igen
jag är inne o läser varje dag men hinner inte kommentera så mycket. Idag var vi på sjukhuset igen och Emilio hade gått upp 125g på två dagar vilket var lite för mycket så de tog bort sonden o så ska han bara få lite extra på flaska nu o hoppas han fortsätter öka i vikt. Är äntligen över 3kg-strecket nu
3090g idag, 2 månader gammal.
Ett grepp jag använde ofta på storasyster som hade kolik var att hålla henne med magen ner hängandes på min arm med, huvudet mot armbågen o ett ben hängandes på varje sida om armen o så gå runt så o buffa lite.
Ett annat "kolikgrepp" är att lägga bebisen med magen ner över knäna och sakta vagga knäna fram och tillbaka