Inlägg från: Lucian Caesar |Visa alla inlägg
  • Lucian Caesar

Juni-barnen

Och nu 3 dagar efter så blöder jag mer och det är rött typ som färskt blod. Nån annan som haft så? Vet ju att man kan börja blöda mer ifall man är för aktiv innan man läkt färdigt. Fan hoppades ju verkligen att det var klart nu, så trött på att använda bindor, vill ju kunna sova naken igen

• Lucian Caesar

Jag har alltid hört att man ska vänta med lite hårdare träning/löpning tills efterkontrollen men vet inte om det stämmer

• Lucian Caesar

Tack för snabba svar angående avslaget, behöver man ju inte fundera mer över det om ni oxå vart med om det

• Lucian Caesar

Har ju inte tänkt skaffa några fler barn så här blir det hormonspiral. Skönt att inte behöva tänka på nåt skydd på 5 år. Är trött på att käka ppiller vad har ni andra tänkt använda?

• Lucian Caesar

Lenis när jag har ätit minipiller så har jag hart en påminnelse på telefonen varje kväll som gått igång och påmint mig för visst e det svårt att komma ihåg dem. Jag valde att ta varje tablett på kvällen eftersom man aldrig går upp samma tid på morgonen

• Lucian Caesar

Jag har nästan aldrig behövt rapa nån av mina 3 pojkar, så det är nog väldigt olika. Vissa barn har nog mer behov av att rapa än andra

• Lucian Caesar

Min son fick nappen redan på bb, jätte skönt då han bara ville äta det vill han iof fortfarande men blir inte lika akut då han kan nöja sig med nappen ett tag

• Lucian Caesar

Jag är 26, sambo med Alexandru som är 29. Bor i radhus i Kungsbacka, några mil söder om Göteborg. Vi har 3 pojkar. Lucian som är 8, Caesar som är 4

Svar på tråden Juni-barnen