Inlägg från: UnderbaraPojke |Visa alla inlägg
  • UnderbaraPojke

Sommarblommor - Stackare!?! Hoppas magen rättar till sig nu när du helammar igen. Tycker dock din man är lite orättvis? Du mår ju inte bättre av att ha ytterligare ett krav på dig! Han kan väl ta lillen i vagnen (trots skrik) så du kan få duscha och äta? Man måste hjälpas åt!! Lycka till med magen!!

• UnderbaraPojke

Sam är åtta veckor och han äter när han känner för det. Tycker det e viktigt att när han är så liten få äta när han känner behovet. Som tidigare sa, dem kan ju bara vara törstiga ;) men han brukar ligga på varannan till var tredje timme!! Natten kan det dröja fyra timmar.

• UnderbaraPojke

PetraK; Sam gjorde så jätteofta. När han låg på rygg så kräkte hanmen svalde innan det kom ut så då täppte det till. Han sprattlar och ögon som golfbollar och man ser paniken. Upp med han på axlen och en "rejäl" dunk i ryggen lite snett upp så släpper dwt. jätteobehagligt. Han får sova på sidan nu med stöd bakom ryggen enl. bvc.

Jag är 26 år och bor i hus i Klippan med min sambo Hampus på 28 år. Sam på åtta veckor är mitt första. Hampus har en son på 12 år sedan tidigare.

Barnvagn kör vi Emmaljungas City Cross då vi är mkt "offroad". Älskar denna vagben !!

• UnderbaraPojke

Tack och lov har Sam sovit bra MEN värmen har ju varit olidlig!! Idag flyr vi hem till mormor son tömt och bytat vatten i badtunnan så jag och Sam ska kunna bada ;) den e vedeldad så vi kan få deb temperatur vi vill..... ska bli såååå skönt.

• UnderbaraPojke

Lina : märker du stor skillnad hade jag nog ringt och rådfrågad bvc iaf. i mina öron låtet det nästan som värmeslag???

• UnderbaraPojke

Lucian Caesar - vilken fin pojke ni fått ;) obehagligt med allt blod .... jag hade nog dött !!! Skönt att allt gick bra ändå.

• UnderbaraPojke
    zenoble skrev 2012-07-29 19:24:39 följande:
    Åh har sån beslutsångest när det gäller mellannamnet, har dop på lördag. Nån som har förslag till Elias? Nåt engelskt/amerikanskt.

Jason och Jamie e jättefina
Svar på tråden Juni-barnen